AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hei! Jeg har søkt barnehagelærer deltid ved HIOA til høsten, og det står at det er skole mandager og tirsdager + studiedag annenhver onsdag. Det står at studiedagene kan brukes til ekskursjoner. Hva menes da med studiedag? Er man hjemme og leser disse dagene, bortsett fra hvis det er planlagt utflukter, eller må man regne med at man må på skolen disse onsdagene? Hadde vært litt greit å vite med tanke på planlegging av jobb, da sjefen må sette inn vikar de dagene jeg må på skolen. Kanskje noen som har gått førskolelærer deltid har litt peiling? Anonymous poster hash: c578c...16e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå