AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 stormen geir nærmer seg her. det regner i bøtter og spann, det tordner og lyner. det blåser som fy! jeg er livredd og får ikke sove i natt. det pleier å hjelpe med en teddybjørn og litt musikk på hvis jeg er mørkredd, men nå tør jeg ikke altså. hva hvis låven her blåser ned? Jeg bor i et veldig åpent landskap, og det skal ingenting for å blåse ned trør (det har skjedd mange ganger før). Hva GJØR JEG? JEG ER VIRKELIG REDD. Anonymous poster hash: cb998...beb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg elsker stormer så bytter gjerne med deg! Anonymous poster hash: 96ae3...625 2
Gjest Keikolina Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Legge deg i mellom mammaen og pappaen din i natt? Det gjorde jeg da jeg var barn
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jeg elsker stormer så bytter gjerne med deg! Anonymous poster hash: 96ae3...625 hvorfor det? hva er det du liker med stormer? dette her er uhyggelig. jeg må muligens ta ut grisene i fra låven nå. litt usikker. Anonymous poster hash: 4b32c...332
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Keikolina . Jeg er 23, så tror ikke det Anonymous poster hash: 4b32c...332
Gjest Bud Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Ingen grunn til å gjøre noe som helst med grisene, det er bare litt mer regn enn vi er vant med.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Hvor er dette, forresten? Anonymous poster hash: fa662...7bf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 i sta når jeg var i låven, så braket det løs. grisene bare hyler. i tillegg kom nabogåren og KLAGDE! Han har bare høner og sånn, så driter vel i at grisene våre er redde og rett og slett har panikk! Kyniske egge-bønder. VIS nå litt empati! Han far går jo rundt her som om at tola sjøl skulle detti ned. Orker ikke at han går løs på konjakken i igjen. trolig har mamma gjømt den. Bror min er på en annen gard. veien der er stengt. midt opp i det hele sitt jeg her høygravid og alt. det siste som mangler nå er at jeg får ei ri eller ti!! Anonymous poster hash: 4b32c...332
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Sjogskriuhond . Har du erfaring med dette? Anonymous poster hash: 4b32c...332
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Skru av pc, ikke bruk mobil etc. når det er slikt tordenvær.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Skru av pc, ikke bruk mobil etc. når det er slikt tordenvær. så du forslår at når jeg er så redd så skal jeg ikke få prate med dere?? takk for godt råd. Anonymous poster hash: 4b32c...332 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 hvorfor det? hva er det du liker med stormer? dette her er uhyggelig. jeg må muligens ta ut grisene i fra låven nå. litt usikker. Anonymous poster hash: 4b32c...332 Kan ikke forklare det. Er bare noe med den væte litt dystre uhyggelige stemlingen som får meg til å slappe av. Det å kunne sitte inne å se ut på naturkreftene. Føler meg så levende da. Men nå er jeg på ferie og skulle vel helst vært hjemme for å få mef meg Geir. Mulig jeg er litt rar =) Anonymous poster hash: 96ae3...625
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Kan ikke forklare det. Er bare noe med den væte litt dystre uhyggelige stemlingen som får meg til å slappe av. Det å kunne sitte inne å se ut på naturkreftene. Føler meg så levende da. Men nå er jeg på ferie og skulle vel helst vært hjemme for å få mef meg Geir. Mulig jeg er litt rar =) Anonymous poster hash: 96ae3...625 hmm. ok. vel, jeg likte det før men ikke som høygravid og når jeg må ut å gjete griser. pokkers nabogard. noen forslag til å sette den egge-bonden på plass? bror min stjal egg fra han en gang sånn at han ikke hadde salg på dem en hel sesong. Anonymous poster hash: 4b32c...332
super-s Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Ordne deg en varm kopp kakao, sett deg under et pledd og prøv å slappe av litt, kanskje med en bok eller noe. Kan være lurt å skru av pc og telefon når det lyner. Men er lett for meg å si at du må slappe av, for jeg liker storm og uvær! Har egentlig ikke så mange gode råd, men håper det går greit med deg i natt!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 Ordne deg en varm kopp kakao, sett deg under et pledd og prøv å slappe av litt, kanskje med en bok eller noe. Kan være lurt å skru av pc og telefon når det lyner. Men er lett for meg å si at du må slappe av, for jeg liker storm og uvær! Har egentlig ikke så mange gode råd, men håper det går greit med deg i natt! takk. ja. litt ille når man må ut i bingen hele tiden og. også i min tilstand. Anonymous poster hash: 4b32c...332
kråkefjas Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Skru av pc, ikke bruk mobil etc. når det er slikt tordenvær. Hvorfor ikke bruke mobil?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor ikke bruke mobil? ja dt lurer jeg og på. :O Anonymous poster hash: 4b32c...332
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 er det noe vi som mennesker kan gjøre i form av et kjærringråd for å unngå at lynet slår ned? sette massse gummidekk eller bildekk midt på plassen? gummi avleder jo lynet. ts. Anonymous poster hash: 4b32c...332
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 er det noe vi som mennesker kan gjøre i form av et kjærringråd for å unngå at lynet slår ned? sette massse gummidekk eller bildekk midt på plassen? gummi avleder jo lynet. ts. Anonymous poster hash: 4b32c...332 Det er metallet i bilen som beskytter mot lynet, ikke gummien. Så å sette seg i et metallbur vil fungere veldig bra. Da går lynet på utsiden av metallburet. Anonymous poster hash: fca25...309
kråkefjas Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 (endret) er det noe vi som mennesker kan gjøre i form av et kjærringråd for å unngå at lynet slår ned? sette massse gummidekk eller bildekk midt på plassen? gummi avleder jo lynet. ts. Anonymous poster hash: 4b32c...332 Gummi avleder ikke. Det er en isolator. Dvs at det IKKE vil slå ned i gummien. Så de få kvadratmeterene de ligger på er ganske trygge, men ikke omegn, Sett deg i bilen, du. Stort tryggere blir det ikke Endret 21. juni 2013 av kråkefjas 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå