Gå til innhold

Dominante jenter og damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den som med 'kun' blikk, ord og kroppsholdning har routet en Master dom inn i en for ham helt ukjent lyst'rolle' hvor han med hele seg (blikk, ord og kroppsholdning) spør om lov til å gi seg over til ditt forgodtbefinnende (flott opplevelse for lenge, lenge siden).

Den kjenner styrken, triggeren og energien som ligger i å frigjøre sin dom-side.

Han møtte sin overkvinne der og da, og etter dette var det dagsenergien og den indre mentale kraft som satte rammene, og han var fremdeles en Master dom, men hun var sterkere i sin dom mode.

Dette høres morsomt ut. Skulle ønske jeg forstod, men jeg klarer det ikke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dette høres morsomt ut. Skulle ønske jeg forstod, men jeg klarer det ikke...

Det var veldig morsomt :)

Nå er jeg en meget vennlig og omsorgsfull dom i min dominante fuksjon, kjenner grenser, observerer nøye enhver respons, holder situasjonen i en tynn 'lenke'.

Ikke sadistisk anlagt for 5 flate øre.

Han sa det var blikket.

Styrken og lekenheten, det totale fraværet av 'frykt'/ærefrykt i blikket.

Holdningen, stoltheten, totalt overlegen. En situasjon hvor jeg visste jeg eide hele verden, inkludert denne mannen som eide alle andre ved sin mentale styrke. Alle uten meg.

Jeg tror han fikk 'sjokk' over å oppleve at hele ham opplevde en ekte lengsel etter undertegnedes tillatelse til å bli 'eid' av henne. Bare gi seg helt over til henne og hennes 'regler' der og da.

En meget facinerende opplevelse.... Vi hadde veldig mye, veldig god sex. Både under min styring og med ham i hans Master dom natur, - en helt naturlig natur som alle andre menn og kvinner helt instinktivt underkastet seg umiddelbart. Energien/den psykiske overmakten var så stor.

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt dette før.. Men hvis ei dame skulle finne på å bite meg, hadde jeg drept henne. Så med mindre man er bundet fast *(og ikke med lekehåndjern!) så ser jeg ikke dominansen.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4399737/Man-jailed-for-killing-lover-over-penis-bite.html

Den ligger i hodet den :-) Vold og overgrep holder man seg jo for god til.

Edit for å fylle ut bildet litt:

Om du legger deg langflat og åpen for partneren for å bli sugd eller slikket, så gir du deg over til partneren. Dette er en (mild) form for underkastelse, mens det partneren gjør med deg kan sees som dominans, særlig dersom h*n tar den kontrollen du tilbyr h*n.

Motsatt er facesitting og munnpuling dominante handlinger der den som slikker eller suger ikke har stort annet valg enn å underkaste seg.

Endret av Skjoldmøy
Skrevet

Den ligger i hodet den :-) Vold og overgrep holder man seg jo for god til.

Jo, men det ligger jo også i hodet; at jeg vet, at hun vet jeg hadde kommet til å skadet henne minst like mye etterpå. Om det var forståelig nok :P

Skrevet

Det var veldig morsomt :)

Nå er jeg en meget vennlig og omsorgsfull dom i min dominante fuksjon, kjenner grenser, observerer nøye enhver respons, holder situasjonen i en tynn 'lenke'.

Ikke sadistisk anlagt for 5 flate øre.

Han sa det var blikket.

Styrken og lekenheten, det totale fraværet av 'frykt'/ærefrykt i blikket.

Holdningen, stoltheten, totalt overlegen. En situasjon hvor jeg visste jeg eide hele verden, inkludert denne mannen som eide alle andre ved sin mentale styrke. Alle uten meg.

Jeg tror han fikk 'sjokk' over å oppleve at hele ham opplevde en ekte lengsel etter undertegnedes tillatelse til å bli 'eid' av henne. Bare gi seg helt over til henne og hennes 'regler' der og da.

En meget facinerende opplevelse.... Vi hadde veldig mye, veldig god sex. Både under min styring og med ham i hans Master dom natur, - en helt naturlig natur som alle andre menn og kvinner helt instinktivt underkastet seg umiddelbart. Energien/den psykiske overmakten var så stor.

Dette høres ut som noe i dagliglivet, men jeg har aldri kjent dette. Ei heller har jeg kjent det motsatte.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Dette høres ut som noe i dagliglivet, men jeg har aldri kjent dette. Ei heller har jeg kjent det motsatte.

Det er langt mellom naturlige Master dom'er.

Og det er en ganske spesiell situasjon å møte en.

Jeg kjenner kun en eneste en av disse og visste ikke at de fantes i så ren form før jeg møtte en og etter meget kort tid ble klar over et da for meg helt nytt fenomen.

En så enorm, nesten manipulativ energi, - den var nesten billedlig 'til å ta på'.

Du vil garantert merke det om du snubler over en slik dom, - tro meg.

Skrevet

Det er langt mellom naturlige Master dom'er.

Og det er en ganske spesiell situasjon å møte en.

Jeg kjenner kun en eneste en av disse og visste ikke at de fantes i så ren form før jeg møtte en og etter meget kort tid ble klar over et da for meg helt nytt fenomen.

En så enorm, nesten manipulativ energi, - den var nesten billedlig 'til å ta på'.

Du vil garantert merke det om du snubler over en slik dom, - tro meg.

Hehe. Jeg tviler. Jeg leste mye om tema nettopp (http://www.oocities.org/subschool2k/dvm/dvm.htm). Kjenner jeg gleder meg til å møte vennegjengen til kompisen min som driver med dette, men ut ifra hva jeg forstod om termene, er respekten og autoriteten forbundet med samfunnet. Jeg tror du må være en del av det for å se eventuell underkastelse hos andre. Jeg hadde neppe merket noe som helst om en såkalt master kom inn i lokalet hvor jeg er.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lenken din er jo interessant nok, men vær veldig forsiktig med å ta alt du leser på utenlandske nettsider for absolutt god fisk, - samme hva det gjelder.

Ikke gå i fellen og tro at samtlige D/s par eller individer nærmest går 'kurs' eller lever i en oppdragende rolle.

Og vennligst tenk godt igjennom hva du legger i ordet 'underkastelse' når du bruker det.

Dette fordi det kanskje er mange fler enn meg som ikke drar kjensel på det miljøet og den underkastelsen som lenken din beskriver.

Det var jo rene Frimureriet.

Du studerer ennå du....

Når du er ferdig med studiene og ut i jobb så vil du kanskje i en eller annen foretningssammenheng, ikke i en organsieet sekusell sammenheng, møte et menneske som 'eier' styringen i det de entrer lo9kalet, - kun ved sin natur og mentale energi/sin styrke.

Det er disse evnene som i en D sammenheng er det jeg i min lille verden legger i mitt begrep Master dom.

Og det jeg skal jo deg rett i er at dette er akkurat de samme egenskaper/personlighetstrekk som gjerne har bidratt til at mange av disse menneskene lett har ledende prosisjoner.

Forøvrig uhyre festelig at også andre har kommet til det samme begrep.

Endret av Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg jobber jeg.

For øvrig i en lederstilling innen anleggsbransjen. Vil neppe møte noen bortsett fra sjefen min, som eier firmaet, som har autoritet over meg. Men føler ingen slik energi som du snakker om fra ham heller..

Jeg tror ikke alle føler denne energien som du snakker om. Men det vil jo vise seg, når jeg møter disse folkene jeg nevnte tidligere :)

Endret av Tidus
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Min keline feil å anta du studerte.

Beklager, det var ikke meningen å bomme så gundig.

Det høres ut som en interessant møte du har foran deg :)

Husk det er mange 'amatør dom'er', noen som mener de er, noen som tror de er, noen som antar de er, noen som er switcher og noen som bare er dom'er av natur :)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...