Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 I dag fant jeg en bitteliten forandring i en føflekk. Innbiller meg iallfall at det er en endring. Kan jeg vente med denne til over ferien? Reiser om to uker, og blir borte i to. Eller kan jeg se det an om den forandrer seg mer? Noen som har erfart at en sånn liten fargeforandring kan være farlig?
petterm Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Føflekk kreft kan være skummelt. Ville bestilt time hoslegen snarest mulig for å høre hva legen sier.
Nerine_ Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Nei du kan ikke vente med det, skulle det være noe er det bedre å oppdage det så tidlig som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå