AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hvor blir det av det uværet de har meldt om i dager nå?? Jeg har gledet meg så fælt! Eeelsker skikkelige sommerbyger med lyn og torden! Da er jeg virkelig lykkelig, når jeg kan sitte inne pakket inn i pmeddet mitt med leve de lys og se regnet fosse ned ute, det blir mørkt og lynet lyser opp, etterfulgt med deilig torden. HVOR BLIR UVÆRET AV??? Er forresten midt i Oslo, hvis noen vet når det kommer hit:)Anonymous poster hash: 75337...2c2 2
Sophia Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Skulle det ikke komme i kveld da? Ikke at jeg blir lei meg om det uteblir akkurat. I motsetning til deg liker jeg best sol og varme..
Plutseliten Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Det kan godt holde seg borte for min del!! ..de oppdaterer sikkert ofte på værsidene
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Skulle det ikke komme i kveld da? Ikke at jeg blir lei meg om det uteblir akkurat. I motsetning til deg liker jeg best sol og varme.. Jo, men trodde det skulle nerme seg nå. Synes det blir mindre og mindre "uvær og torden i lufta" følelse... :s men får bare fortsette å håpe da. Storm skulle ikke oppdateres igjen før i 20tiden, tror jeg.. Ukens høydepunkt for meg dette her elsker det!!Anonymous poster hash: c2241...7cf 2
elise00 Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Haha, jeg gleder meg også til det kommer Bra det er flere av oss.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Det helt ekstreme regnværet det ble skrevet om er vel mer eller mindre avlyst, men det skal lyne, tordne og regne en del i kveld. Om 2-4 timer et sted, tenker jeg. Ikke forvent noen rekord eller noe du aldri har opplevd før, men det blir nok lyn og torden og koselig å sitte ved vinduet og med pledd og titte ut - for de som liker sånt Anonymous poster hash: 9926a...bda
Hirondelle Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Hvor står det at regnværet er avlyst? På YR.no-appen er det fremdeles fare for mye regn i kveld.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Det helt ekstreme regnværet det ble skrevet om er vel mer eller mindre avlyst, men det skal lyne, tordne og regne en del i kveld. Om 2-4 timer et sted, tenker jeg. Ikke forvent noen rekord eller noe du aldri har opplevd før, men det blir nok lyn og torden og koselig å sitte ved vinduet og med pledd og titte ut - for de som liker sånt Anonymous poster hash: 9926a...bda Neida, men hadde vært fint med en skikkelig sommerbyge med regn som sprettre 20cm opp igjen etter å ha truffet bakken Hvor står det at det er avlyst, forresten? På Dagbladet for litt siden leste jeg at det kunne bli ganske ekstremt.Anonymous poster hash: c2241...7cf
Hirondelle Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Neida, men hadde vært fint med en skikkelig sommerbyge med regn som sprettre 20cm opp igjen etter å ha truffet bakken Hvor står det at det er avlyst, forresten? På Dagbladet for litt siden leste jeg at det kunne bli ganske ekstremt.Anonymous poster hash: c2241...7cf Det kommer til å bli ganske ekstremt, og det treffer oss snart! Skrekkblandet fryd. Jeg er redd for torden når det er rett over meg, men syns det er koselig når det er et par kilometer unna.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Det kommer til å bli ganske ekstremt, og det treffer oss snart! Skrekkblandet fryd. Jeg er redd for torden når det er rett over meg, men syns det er koselig når det er et par kilometer unna. JIPPI men hvor er det nå? Men det er vel ikke skummelt om du er inne? Og de fleste bygg har vel lynavledere så man slipper å bekymre seg for at huset blir truffet ?! :DAnonymous poster hash: c2241...7cf
Hirondelle Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 JIPPI men hvor er det nå? Men det er vel ikke skummelt om du er inne? Og de fleste bygg har vel lynavledere så man slipper å bekymre seg for at huset blir truffet ?! :DAnonymous poster hash: c2241...7cf Jeg har sett hus bli truffet av lynet og tatt fyr mange ganger, så jeg er redd for at det skjer. En gang slo det ned rett ved huset mitt og det luktet brent i sikringsskapet en måned... Da var jeg redd, da. Så jeg har litt dårlig erfaringer med tordenvær, så derfor jeg er redd Aaaner ikke hvor været er nå. Vet heller ikke hvor man kan få sjekket det, men de fleste nettaviser har sak om været som er på vei.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Hvor står det at regnværet er avlyst? På YR.no-appen er det fremdeles fare for mye regn i kveld. Står ikke at det er avlyst, men også Yr sitt varsel melder pr. nå om langt mindre nedbør i kveld enn det de meldte i går kveld. De har nedjustert ventet mengde nedbør på værvarselet, bare. Fortsatt mye, men i går var det enda mye mer. Sier som du ser også at det skal lyne, tordne og regne en del, så det er dette "helt ekstreme" regnværet jeg mener ikke kommer likevel. Ble jo hintet til at det omtrent kunne bli nedbørsrekord, og det tviler jeg på nå - men det kan absolutt bli noe av det tyngre regnet her i Oslo på lenge Anonymous poster hash: 9926a...bda
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Hihiiii. Jeg elsker sånt sommerekstremvær. KOMME DAAA! Nuh! Anonymous poster hash: b599d...738 1
Hirondelle Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Skulle uværet komme fra Telemark? Jeg kan se til Drammen ca, og ser nada tordenvær. Faktisk syns jeg skyene som er her nå er så langt fra stormvær.... Er det noen som ser østover? Legger til at jeg ser ganske mye regn, men ikke tordenskyer, altså. Endret 21. juni 2013 av grethe91
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har sett hus bli truffet av lynet og tatt fyr mange ganger, så jeg er redd for at det skjer. En gang slo det ned rett ved huset mitt og det luktet brent i sikringsskapet en måned... Da var jeg redd, da. Så jeg har litt dårlig erfaringer med tordenvær, så derfor jeg er redd Aaaner ikke hvor været er nå. Vet heller ikke hvor man kan få sjekket det, men de fleste nettaviser har sak om været som er på vei. Åja, da forstår jeg det godt!! Var på hyttetur når det lynet rett over hodene på oss, ble rimelig redd selv da! Bor selv i et stort leilighetskompleks som henger direkte sammen med et sykehus, så jeg går ut ifra at det er god lynavledning her jeg bor. Fant ut hvor det er, og det nermer seg nå http://www.yr.no/radar/søraust-noreg.htmlAnonymous poster hash: c2241...7cf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Skulle uværet komme fra Telemark? Jeg kan se til Drammen ca, og ser nada tordenvær. Faktisk syns jeg skyene som er her nå er så langt fra stormvær.... Er det noen som ser østover? Legger til at jeg ser ganske mye regn, men ikke tordenskyer, altså. Det kommer fra tre retninger, fra Sverige, Danmark og fra en retning til. Ser ut nå som det kommer sør-fra, eller fra sør-øst.Anonymous poster hash: c2241...7cf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 det regner mye i skien allefall... ikke noe torden eller lyn enda. Anonymous poster hash: 2d8dc...17f
Hirondelle Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Det kommer fra tre retninger, fra Sverige, Danmark og fra en retning til. Ser ut nå som det kommer sør-fra, eller fra sør-øst.Anonymous poster hash: c2241...7cf aah okei. Nå er det ganske mørkt over Oslofjorden, så det nærmer seg
Anglofil Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Her har det vært et helvetes regnvær, det regnet både hunder og katter en periode. Selvfølgelig når jeg var på vei til jobb. Himmelen bare åpnet seg. Men jeg bor jo veldig langt sør, så det kan være grunnen. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Synes det er kjipt at det regner så jævli akkurat nå. Det er mange artister, som skal synge på VG lista i dag, og for dem så ødelegger været ganske mye. Jeg droppa konserten idag pga regn og ant så har mange andre også gjort det. Anonymous poster hash: 1b3f2...f82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå