Gå til innhold

Sprettrumpe på menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man hører stadig at det er attraktivt med sprettrumpe på kvinner? Men hva med menn, er det attraktivt med det på en mann? Anonymous poster hash: 770da...7ce

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Nei, jeg liker normale rumper

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker henge-ræv.

Anonymous poster hash: 3107f...0bc
  • Liker 4
Skrevet

En veltrent mannerumpe? Nei det kan jeg aldri i verden se for meg at noen kvinner foretrekker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det forskjell på hengerumpe, normal, trent og sprettrumpe. Mange veltrente menn vil ofte få en liten og stram rumpe, uten at det er i nærheten av å være sprettrumpe.

Personlig synes jeg sprettrumpe på menn ofte kan se litt rart og unaturlig ut. Men en stram med LITT sprett er.. veldig fint :)

Anonymous poster hash: ea02f...067
Skrevet

Ja, det er veldig attraktivt. Men menn med enorme muskler er ikke helt min greie, uansett hvor på kroppen musklene befinner seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en som er bodybuilder som har skikkelig sprettrumpe. Jeg synes det er stygt. Synes forsåvidt også at store muskler ellers også er stygt.

Anonymous poster hash: 5d599...df1
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker ikke det.

Anonymous poster hash: 05e41...e9f
  • Liker 1
Skrevet

Veltrente beina og bakdel på en mann? Kan ikke se hvordan det kan være negativt?

Men det spørs jo vel hva man mener med en sprettrumpe da?

Gjest Raindrops
Skrevet

Veltrent rumpe på menn er digg. Sprettrumpe av den typen jeg er ute etter på meg selv, not so much.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er fint!

Anonymous poster hash: f7405...0fc

Skrevet

Jepp. Elsker en fin mannerumpe ;) hehe

Sånn du bare "må" klemme litt på ;):smilbla:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste normalvektige mannerumper jeg har vært borti har vært vanlig fint i form. Store rumper er ikke så herlig.. Men litt må der jo være, det er jo en drivkraft i sengen.

Anonymous poster hash: 97ca7...4cd
Skrevet

Kjæresten min har kjempefin rumpe, spretten og muskuløs men ikke for stor, og samtidig maskulin. :) Han squatter masse på treningssenter da, og det får man fin rumpe av.

Hvis du mener sprettrumpe som i slik rumpe som er veldig "perky" og kvinnelig så syntes jeg ikke det er det aller fineste på menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...