AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har fått en kvise (?) og noe rød hud rundt denne på utsiden/ved siden av de ytre kjønnsleppene mine. Kun på venstre side heldigvis, men det er ubehagelig når jeg setter meg ned eller bøyer med siden trusa og buksa da kommer borti det. Mulig det er litt hovent også. Har dere noe peiling på om det faktisk kommer kviser i underlivet, eller om det er noe annet? Anonymous poster hash: e6810...2d8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Har også hatt sånn, men vet ikke hva det er... Anonymous poster hash: 57d97...d75
Raven Emerald Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Inngrodd hår? Tettet pore? Du er ikke unormal, med andre ord. =) Ikke er det farlig, heller, men det kan være lurt å holde øye med den, og eventuelt kontakte lege hvis den blir veldig stor, siden den kanskje må tømmes om den sitter for dypt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Dette har jeg opplevd noen ganger. Tror det kommer av tett pore eller inngrodd hår. Ikke farlig. Jeg har pleid å dusje meg i godt varmt vann, vært helt ren på fingrene og klemt ut kvisa. Så har jeg etterpå smurt den med pyrisept i salveform, og lagt en bomullspad utenpå for ikke å få vondt når trusa gnager. Noen ganger må jeg klemme den pånytt etter en dag, men så forsvinner den. Har ikke hatt så dype eller store at jeg må til lege for å tømme, det blir vel mer en byll vil jeg tro. Anonymous poster hash: c4f1d...d26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå