Gå til innhold

Ditt drømmeutdrikningslag.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmmm. Jobber du på Stovner Arwen? Bor jo der jeg..... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjarmor: jepp, bor ikke langt unna heller :wink:
Skrevet

Hyttetur!!! :)

Men i realiteten blir det nok et "fellesparty" hjemme hos oss helga før vi drar.. Et halloweenparty! (siden vi drar den 7. november skulle det vel passe bra?)

Hytteturen skal vi nok også få tatt.. Men hvorfor ikke like gjerne etter bryllupet...? (det blir det nok for meg.. )

Skrevet

Jeg ga min søster og forlover STRENG beskjed om at hvis de planla noe utdriting, kunne de bare glemme at jeg ble med. Jeg hadde dratt hjem. Teiteste jeg ser er slike lag hvor man går utkledd, eller selger div. ting etc etc!!

Tross alt er vi voksne mennesker.. (blir 32 år)

Ja jeg er så hjertens enig!! Gav listen med alle jenter som er invitert i bryllupet her forleden dag. Noen kan nok ikke komme pga at de er tilreisende og mest sannsynlig ikke kommer for "bare" et utdrikningslag. MEN - som jeg sa til min forlover, jeg er med på mye artige greier men sånn "kom-skal-vi-drite-deg-ut-utdrikningslag" vil jeg IKKE være med på!!!!!

En greie med litt action - god mat - artige innslag er nok mer i min gate ja....

Kan si det sånn at jeg kommer til å være veeeeldig skeptisk de nærmeste helger fremover......

Skrevet

Mee tooo.......... :o :oops: :-?

Hater å ikke ha kontroll...

;-)

Gjest Madley
Skrevet

Spa

God mat

Gamle bilder

Bra musikk og masse god drikke.

En helt vanlig jente fest altså(bortsett fra spa da...)

• 1 år senere...
Skrevet

drar denne tråden opp igjen jeg :sjarmor:

mitt drømme utdrikkningslag ville blitt:

- god mat

- spa

- kansje gått rundt i brudeslør med vanlige klær til

- dildoparty

- fallskjermhopp

- jentekveld med mimring og god mat og drikke

ikke noe utdritning eller utdrikkning! er absolutt ikke personen til det!

da hadde jeg blitt sur! skal gi min forlover fin beskjed om det!

min sambo er heller ikke personen til sånn.

Skrevet

Mitt drømmeutdrikningslag begynner med ridetur i skogen, så et deilig varmt boblebad på et spa med etterfølgende behandlinger og avslapping. Så god middag og pyjamasparty med mye vin og gode minner.

Skrevet

Jeg ønsker meg bare en hyggelig dag, ikke noe hokkus pokkus. Helst ikke noe fallskjerm osv. Er vel en grunn til at jeg ikke allerede har prøvd det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...