Gå til innhold

Klær til jobbintervju.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Er helt ny på forumet her, så hameg unnskyld om noe skulle være feil fra min side. Slik som overskriften sier, så lurer jeg på hva man kan ha på seg når man skal på jobbintervju. Dette har aldri vært noe problem tidligere, men denne gangem er det annerledes. Det har seg slik at jeg ble kontaktet av ett stor selskap (internasjonal bedrift) til en stilling jeg har søkt på. Jobben er kundekonsulent og omfatter rådgivning for banker. Det er mye arbeid rundt elektroniske penger. Det er en privat bedrift, og den virker veldig formell på nettsiden.

Dette er bedrift som krever 2 runder med intervju, og dermed er førsteintrykket viktig. Jeg trenger vikekig hjelp av dere ! Særlig dere som har en lignende stilling. All hjelp mottas med stor takk.

Takk på forhånd allesammen

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er en så stor bedrift ville jeg nok vært enda mer formell enn vanlig. Og konservativ. Selv ville jeg kanskje valgt sort dressbukse, flate anonyme sko, en blå finskjorte og en blazer. Oppsatt hår om du får det til. Diskre øredobler(hvite perler f.eks) og et like diskre smykke. Naturlig sminke!



Anonymous poster hash: 339ba...3fc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en så stor bedrift ville jeg nok vært enda mer formell enn vanlig. Og konservativ. Selv ville jeg kanskje valgt sort dressbukse, flate anonyme sko, en blå finskjorte og en blazer. Oppsatt hår om du får det til. Diskre øredobler(hvite perler f.eks) og et like diskre smykke. Naturlig sminke!

Anonymous poster hash: 339ba...3fc

Flott svar:-) Endret av lykkepille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en så stor bedrift ville jeg nok vært enda mer formell enn vanlig. Og konservativ. Selv ville jeg kanskje valgt sort dressbukse, flate anonyme sko, en blå finskjorte og en blazer. Oppsatt hår om du får det til. Diskre øredobler(hvite perler f.eks) og et like diskre smykke. Naturlig sminke!

Anonymous poster hash: 339ba...3fc

Tusen takk for svar.

Hva slags sko burde jeg bruke? Ballerina? Høythæler? Åpne sommersko?

Vurderer å bruke mørk leggings, vil det slå feil?

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjorte, Bläzer, finbukse eller blyantskjørt, lave pumps, diskret sminke og enkle øredobber/armbånd. Håret går det jo bare an å ta i en sideskill med enkel hesthale, hvis håroppsetting for komplisert.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Hva slags sko burde jeg bruke? Ballerina? Høythæler? Åpne sommersko?

Vurderer å bruke mørk leggings, vil det slå feil?

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

For guds skyld IKKE bruk leggings på et intervju.

Anonymous poster hash: 2d3c4...348

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde brukt en dress.

Og hadde jeg ikke hatt en dress hadde jeg gått til innkjøp av en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

966496-7-1309769800448.jpg

jeg syns faktisk dette ser bra ut...



Anonymous poster hash: 3739b...8c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

966496-7-1309769800448.jpg

jeg syns faktisk dette ser bra ut...

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

Jeg synes dette antrekket vil gi inntrykk av at man prøver å se proffesjonell ut, men fortsatt er veldig ny i gamet. Ville heller gått for en ordentlig dress med enten dressbukse eller et blyantskjørt og en hvit eller blå skjorte under. Ikke prøv å se moteriktig ut, vær klassisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette antrekket vil gi inntrykk av at man prøver å se proffesjonell ut, men fortsatt er veldig ny i gamet. Ville heller gått for en ordentlig dress med enten dressbukse eller et blyantskjørt og en hvit eller blå skjorte under. Ikke prøv å se moteriktig ut, vær klassisk.

Sier meg enig der.

Det hadde vært finere med en sort blazer og hvit skjorte. For min del ser jo buksa helt grei ut dersom det er en jobb siom kundekonsulent. Da skal man jo ikke vise seg frem hele tiden, eller møte kunder. Tenker at de meste vil gå gjennom telefon.

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk av Essie i fargen "Eternal optimist" er en pen nude pro farge som egner seg i sånne jobber fremfor fransk manikyr som kan se harry ut.

Anonymous poster hash: ef25a...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk et miniskjørt, skjorte med litt for lite knapper og gå uten bh, i det du skal gå så må du "miste" pennen din foirså å bøye deg ned for å ta den opp uten å bøye knærne samtidig som du sørger for at skjørtet sklir litt opp so han som intervjuer deg ser rett hjem, gjerne bruk en g-string som du drar litt opp mellom kjønnsleppene og onaner litt forsiktig før du går inn så det er litt fuktig.

Da er du garantert en jobb :)



Anonymous poster hash: 699cc...ba9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar.

Hva slags sko burde jeg bruke? Ballerina? Høythæler? Åpne sommersko?

Vurderer å bruke mørk leggings, vil det slå feil?

Anonymous poster hash: 3739b...8c1

For all del, ikke leggings eller åpne sommersko eller peep-toe.

Lukkede sko med hæler er tingen, men hælene må ikke være for høye.

Et alternativ til dress eller drakt (matchende jakke og blyantskjørt) er en pen enkel kjole med en blazer til.

Anonymous poster hash: 51acf...cda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...