Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg hadde vonde legger for noen dager siden, og den ene er fortsatt "øm" og dirrer i perioder. Jeg drikker mye vann, svetter mye, og har tatt noe ibuprofen og kodein pga smerter. Er jeg helt på viddene når jeg tenker at det kan være en ubalanse i noen salter her?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Nei du er ikke på vidden der. Du trenger magnesium. Anonymous poster hash: b7a33...5dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå