Gå til innhold

Noen som har tatt akupunktur?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal på akupunktur i morgen for første gang. Skal pga smerter i korsryggen, hoftene og magen (legen tror jeg har endometriose, så skal til gyn til uka)

Det jeg lurer på er om de setter nåler både i magen og i ryggen siden jeg har vondt begge plassene, og hvordan gjør de det når jeg ligger på en benk?

Kjenner dere noe når de setter inn nålene?

Åhh, er så nervøs!



Anonymous poster hash: 6149e...cd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De setter nålene i triggerpunktene som hører til der du har smerter. Eller for der de tror du har sykdom.

Jeg syns det er vondt. Og ubehagelig. Og jeg blir svett og kvalm. Men det er gjerne bare første gang, så går det greit om jeg gjør det igjen innen kort tid.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De setter nålene i triggerpunktene som hører til der du har smerter. Eller for der de tror du har sykdom.

Jeg syns det er vondt. Og ubehagelig. Og jeg blir svett og kvalm. Men det er gjerne bare første gang, så går det greit om jeg gjør det igjen innen kort tid.

Huff, gruer meg ikke mindre nå ihvertfall.

Men jeg har ikke nålskrekk og for meg går blodprøver o.l helt fint, men vet ikke om det kan sammenlignes.

-TS

Anonymous poster hash: 6149e...cd3

Skrevet

Det er jo ikke vondt-vondt. Men jeg liker ikke nåler og er vel derfor jeg sliter mest.

Gjest apple
Skrevet

Er akupunktøren flink og treffer der han skal med nålene så gjør det ikke vondt, synes nå jeg. Litt ubehagelig når muskelen "hopper" til og når han finjusterer etter at nålene har sitti en stund. Går jevnlig til akupunktur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...