blåveis Skrevet 14. april 2004 #21 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg synes synd på alle som blir hengt ut i pressen, jeg.. Og på alle som må gjennomgå utroskap, skilsmisser ol Men disse to interesserer meg jo ikke noe spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. april 2004 #22 Del Skrevet 14. april 2004 Så da tar du Victoria istedet MarianneE? Jennifer OK.... går heller i kloster og sølibat enn og ha sex med noen av de to! Bedre sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. april 2004 #23 Del Skrevet 14. april 2004 Så lenge du er fornøyd MarianneE! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #24 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg blir litt skuffa over Beckham hvis dette viser seg å være sant..... Men med alkohol innabords , så blir jo som kjent moralen mindre.... så det kan jo godt tenkes at han ble litt fristet til å gjøre dumme ting, men det stemmer for så vidt bra også, Beckham er jo ikke kjent akkurat for å være den skarpeste kniven i skuffen.... en gang uttalte han at:"jo jeg vil at min sønn skal døpes, men ikke i hvilken religion enda....." det sier jo sitt.......... Men stakkars victoria, jeg synes synd på henne hvis David har vært så slem mot henne, fy skamme seg David!!! :o Jeg kom til å tenke på en serie som gikk på norsk tv for en stund siden også, som var basert på livet til konene til ....... ja den het i hvertfall "football wives", og der var det jo utroskap og gud vet hva den serien ikke inneholdt av dritt som foregår i det miljøet.... kanskje mye av det er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 14. april 2004 #25 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg hater foppal og jeg hater pop-musikk.. Men jeg digger skandaler! Så jeg håper han beckham har vært ute med festkjeppen i lystig lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. april 2004 #26 Del Skrevet 14. april 2004 Det er jo et under at fyren får tid til å spille noe fotball med tanke på alle de damene han angivelig har harvet over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 14. april 2004 #27 Del Skrevet 14. april 2004 Om det er sant eller ikke bryr jeg meg ikke noe særlig om, men uansett kan det ikke være noe særlig å få historiene utover alt som flyter av media. Sånn sett syns jeg litt synd på dem begge. Men dersom det er sant, ja da er det selvsagt mest synd på henne som "offer" i situasjonen. Det ville jo gjelde enhver som har utro partner - media eller ikke media! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 14. april 2004 #28 Del Skrevet 14. april 2004 Selvsagt er en skilsmisse trist for alle - uansett om man er rik og berømt eller ei. Synes faktisk det grenser til hetsing å lese endel av innleggene her. Det er liksom pop å slenge dritt om enkelte mennesker - mens andre er det fy-fy og si noe som ikke er på langt nær opptil den dritten man kan lese her om David & Victoria. Dette er noe som virkelig forundrer meg - hvorfor er mennesker slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2004 #29 Del Skrevet 15. april 2004 Leser forresten idag at Victoria er gravid. Kanskje de rusher ut med noe positivt for og dempe sladderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #30 Del Skrevet 15. april 2004 Flott at du tar opp denne saken, Sændis! Det hadde kanskje vært interessant hvis han hadde vært utro med (selveste) Mette Marit, men noen skarve assistenter og modeller er jo ikke mer enn du forbruker på en vanlig langhelg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 15. april 2004 #31 Del Skrevet 15. april 2004 Om de skilles bryr meg midt i Og jeg er veldig glad for at mitt privatliv forblir privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #32 Del Skrevet 15. april 2004 Vi kan tro og mene hva vi vil, men ingen av oss vet som har skjedd. Det er vel ikke annerledes i deres forhold enn i Hvermansen? utroskap og alt skjer der også, forskjellen er at pressen ikke lar seg kjøpe av det for å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #33 Del Skrevet 18. april 2004 litt trist synes jeg det er. men tenker ikke så nøye over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #34 Del Skrevet 18. april 2004 Prøver jo å ikke tenke på det, tenker at " det bryr meg ikke": mEN så bryr det meg likevel når alle avisene har det på førstesiden. Har på en måte valgt side, og ubevvisst tror jeg at han har vært utro. Hvorfor? Vet ikke nok om bevisene, men det er ganske fyldige beskrivelser og kildene mener de kan bevise alt i retten. Er ganske vanlig at slikt skjer blant kjendisene. :evil: Hvis så er sant, blir jeg litt lei meg på vegne av Beckham fammen'. De har stått så mye i media som idealfamilien med masse penger og kjærlighet. De viser seg i moteblader og alt, matchene og like forelsket. Da er dette imaget knust hvertfall.. Bryr det meg? Ja desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. april 2004 #35 Del Skrevet 18. april 2004 *Kremt* Eg må innrømme at han var veldig god i seng..... Nhæ, syns han var litt tam jeg Han som alltid kommenterer Grand Prix, mente dette godt kunne være (enda ett) pr stunt iscenesatt av dem selv. Men hva vet jeg? (sånn generelt: hvordan tør så profilerte mennesker være utro? De må jo vite at det ligger ufattelig mye penger i en sånn historie? Med mindre de er litt dumme da... Men det er vel ikke tilfelle her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 18. april 2004 #36 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, jeg blir lei meg!! I dag står det til og med i nettavisen at han har innrømmet utroskap til Victoria. Mister dermed troen på menn og menneskeheten sånn generelt. Bort med Becks fra bakgrunnsbildet på pc'en og som skjermbeskytter :-) Neida, men jeg syns synd på Victoria, da.. kan ikke være noe gøy å få sexlivet til ektemannen klistret opp på alle aviser og på tv. Spesielt ikke når sexlivet hans ikke involverer henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #37 Del Skrevet 19. april 2004 vel, bryr meg egentlig ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. april 2004 #38 Del Skrevet 19. april 2004 ....' date=' men jeg syns synd på Victoria, da.. kan ikke være noe gøy å få sexlivet til ektemannen klistret opp på alle aviser og på tv. Spesielt ikke når sexlivet hans ikke involverer henne.[/quote'] Enig... det er alltid vondt å bli sviktet... og bedre blir det opplagt ikke når mediene gasser seg i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 19. april 2004 #39 Del Skrevet 19. april 2004 (sånn generelt: hvordan tør så profilerte mennesker være utro? De må jo vite at det ligger ufattelig mye penger i en sånn historie? Med mindre de er litt dumme da... Men det er vel ikke tilfelle her ) Ja, det kan du si. På Tv2 i går kveld, på Tabloid tror jeg det var. Så ble utroskap diskutert av flere "eksperter" ( samlivsrådgivere) og da sa hun ene at seksualdriften er noe av den sterkeste driften som finnes. En ting at Becham kanskje har vært utro, men tenk på President Clinton og hans "historie". Nåja, ifølge han selv så hadde han visst ikke sex da.... Men egentlig ganske utrolig at han tok sjansen på det. Men det at han gjorde det, sier vel litt om hvor sterke drifter det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå