Sandman Skrevet 13. april 2004 #1 Del Skrevet 13. april 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=222864 Blir du veldig lei deg hvis disse merkelige figurene skilles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #2 Del Skrevet 13. april 2004 Nei, egentlig ikke. Synd for ungene dems da. Hva tror dere er sant? Har Beckham vært ute på tokt, eller er han så inderlig fornøyd med sin noe annerledese kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. april 2004 #3 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg kan ikke noe for det, jeg tror faktisk ikke noe på det, jeg. Kjenner til de engelske tabloidene, de betaler myye penger for alle mulige lyvehistorier, så jeg har problemer med å tro på dette også. Kanskje fordi jeg synes Beckham virker så "enkel" og fornøyd med Posh ut fra de dokumentarene jeg har sett om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2004 #4 Del Skrevet 13. april 2004 Eg trur heller ikkje på desse påstandane.. Men kva veit vel eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James VI Skrevet 13. april 2004 #5 Del Skrevet 13. april 2004 jeg gir blaffen i disse 2 de er bare oppskryt..hun synger jo som en hes hest..mens det eneste han kan er og ta frispark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. april 2004 #6 Del Skrevet 13. april 2004 Om de to går fra hverandre - er det noe som absolutt ikke interesserer meg, men jeg synes synd på henne ... som jeg gjør på alle som har en utro partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James VI Skrevet 13. april 2004 #7 Del Skrevet 13. april 2004 det er ingen bevis at han er utro det er bare rykter. ikke tro alt du leser...selvom jeg ikke liker og gir blaffen i de. så er man uskyldige til det motsatte er bevist. husk de fikk over 1 million pund for historiene..så jeg tror ikke på dem så det er bare ord mot rod. men når man tar i mot 1 million pund for en historie da tror jeg ikke på det..nå hvar det også et rykte om at victoria hvar utro nei alt jeg sier er tro ikke alt du leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. april 2004 #8 Del Skrevet 13. april 2004 det er ingen bevis at han er utro det er bare rykter. ikke tro alt du leser...selvom jeg ikke liker og gir blaffen i de. så er man uskyldige til det motsatte er bevist. husk de fikk over 1 million pund for historiene..så jeg tror ikke på dem så det er bare ord mot rod. men når man tar i mot 1 million pund for en historie da tror jeg ikke på det..nå hvar det også et rykte om at victoria hvar utro nei alt jeg sier er tro ikke alt du leser. ... helt enig.. tror ikke alt jeg leser... men som jeg sa om de skilles engasjerer det meg ikke.. men er han utro ... er det selvfølgelig synd på henne (som på alle andre som blir sviktet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 13. april 2004 #9 Del Skrevet 13. april 2004 Tror også dette bare er tull. Enkelte gjør hva som helst for litt oppmerksomhet. Hørte på radioen i dag at det har dukket opp ei svensk jente som påstår å ha hatt noen netter med den godeste Beckham. Ganske utrolig hva som blir til verdensnyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 13. april 2004 #10 Del Skrevet 13. april 2004 Hvordan i all verden kan noen uttale seg om hva som foregår eller ikke foregår i Beckhams samvittighet om dagen ? Det vet han bare selv, men det er jo ikke første gang noen serverer en saftig løgn for å spa til seg noen millioner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 13. april 2004 #11 Del Skrevet 13. april 2004 Lurer på om jeg skal gå til VG og si at det er Beckhams barn jeg venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 13. april 2004 #12 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg tror ikke på dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. april 2004 #13 Del Skrevet 13. april 2004 *Kremt* Eg må innrømme at han var veldig god i seng..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. april 2004 #14 Del Skrevet 13. april 2004 Tviler også på at noe av det som har kommet frem er sant. Veldig troverdig at spansk (toppløs) skjønnhet "står frem" og forteller at Beckham har hatt sex med 9 kvinner etter han flyttet til Spania. Hvordan i all verden vet hun det? Men man skal selvfølgelig aldri si aldri... Om jeg blir lei meg hvis de skilles??? Nei, men jeg håper heller ikke på det samme. Tror det er en del jantelov ute og går her... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 13. april 2004 #15 Del Skrevet 13. april 2004 *Kremt* Eg må innrømme at han var veldig god i seng..... Aha! Fort deg til Se & Hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. april 2004 #16 Del Skrevet 13. april 2004 $$$$$Che-ching $$$$$ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 13. april 2004 #17 Del Skrevet 13. april 2004 tror nok at han har vært utro. Stygt å si det men han er jo sex gal da... (ikke at det skal "unnskylde" han asså...) Men håper for ungene og victoria sin del at han ikke har vært det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hr. Brunstein Skrevet 14. april 2004 #18 Del Skrevet 14. april 2004 Hele denne suppen minner meg om Clinton affæren. Det baller på seg og det vil nok vise seg til slutt at det er noe i dette. Det tror ihvertfall jeg og. La oss bare håpe de mange damene har vasket kjolene sin. Og at ikke Victoria bestemmer seg for å bli politiker med Statsminister embede i sikte. Gud bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. april 2004 #19 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg hadde vel blitt lesbisk før jeg ble med Beckham i senga...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. april 2004 #20 Del Skrevet 14. april 2004 Så da tar du Victoria istedet MarianneE? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå