Gå til innhold

David & Victoria

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, egentlig ikke. Synd for ungene dems da.

Hva tror dere er sant? Har Beckham vært ute på tokt, eller er han så inderlig fornøyd med sin noe annerledese kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det, jeg tror faktisk ikke noe på det, jeg. Kjenner til de engelske tabloidene, de betaler myye penger for alle mulige lyvehistorier, så jeg har problemer med å tro på dette også.

Kanskje fordi jeg synes Beckham virker så "enkel" og fornøyd med Posh ut fra de dokumentarene jeg har sett om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James VI

jeg gir blaffen i disse 2 de er bare oppskryt..hun synger jo som en hes hest..mens det eneste han kan er og ta frispark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de to går fra hverandre - er det noe som absolutt ikke interesserer meg, men jeg synes synd på henne ... som jeg gjør på alle som har en utro partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James VI

det er ingen bevis at han er utro det er bare rykter.

ikke tro alt du leser...selvom jeg ikke liker og gir blaffen i de.

så er man uskyldige til det motsatte er bevist.

husk de fikk over 1 million pund for historiene..så jeg tror ikke på dem

så det er bare ord mot rod.

men når man tar i mot 1 million pund for en historie

da tror jeg ikke på det..nå hvar det også et rykte om at victoria hvar utro

nei alt jeg sier er tro ikke alt du leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen bevis at han er utro det er bare rykter.

ikke tro alt du leser...selvom jeg ikke liker og gir blaffen i de.

så er man uskyldige til det motsatte er bevist.

husk de fikk over 1 million pund for historiene..så jeg tror ikke på dem

så det er bare ord mot rod.

men når man tar i mot 1 million pund for en historie

da tror jeg ikke på det..nå hvar det også et rykte om at victoria hvar utro

nei alt jeg sier er tro ikke alt du leser.

... helt enig.. tror ikke alt jeg leser... men som jeg sa om de skilles engasjerer det meg ikke.. men er han utro ... er det selvfølgelig synd på henne (som på alle andre som blir sviktet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også dette bare er tull. Enkelte gjør hva som helst for litt oppmerksomhet. Hørte på radioen i dag at det har dukket opp ei svensk jente som påstår å ha hatt noen netter med den godeste Beckham.

Ganske utrolig hva som blir til verdensnyheter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kan noen uttale seg om hva som foregår eller ikke foregår i Beckhams samvittighet om dagen ?

Det vet han bare selv, men det er jo ikke første gang noen serverer en saftig løgn for å spa til seg noen millioner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler også på at noe av det som har kommet frem er sant. Veldig troverdig at spansk (toppløs) skjønnhet "står frem" og forteller at Beckham har hatt sex med 9 kvinner etter han flyttet til Spania. Hvordan i all verden vet hun det? Men man skal selvfølgelig aldri si aldri...

Om jeg blir lei meg hvis de skilles??? Nei, men jeg håper heller ikke på det samme. Tror det er en del jantelov ute og går her...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest bare lille meg...

tror nok at han har vært utro.

Stygt å si det men han er jo sex gal da... (ikke at det skal "unnskylde" han asså...)

Men håper for ungene og victoria sin del at han ikke har vært det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. Brunstein

Hele denne suppen minner meg om Clinton affæren. Det baller på seg og det vil nok vise seg til slutt at det er noe i dette. Det tror ihvertfall jeg og.

La oss bare håpe de mange damene har vasket kjolene sin. Og at ikke Victoria bestemmer seg for å bli politiker med Statsminister embede i sikte. Gud bedre.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...