Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tok en overdose og kom på somatisk sykehus. Er på somatisk ennå. Men problemet er at jeg er innlagt på Psykriatisk til vanlig.. Og nå må jeg ha fotfølge på somatisk. Det er så jævlig dårlig gjort. De sa det var så jeg ikke skulle stikke av men herregud da hva tror de om meg egentlig ? Og idag så ville jeg ut og de sier " skal du stikke av" og da jeg tok medisiner sa hun " svelget du dem nå? Tar du dem hver dag" hva faen føler meg som en fange, det er helt jævlig dette er et mareritt
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Det skulle du nok ha tenkt på før du tok en overdose og i alle offentlige tjenestemenn og kvinners øyne ble en fare for deg selv. Det er grunnen til at du blir ekstra godt passet på, for det er nemlig ulovlig å ta sitt eget liv (med eller uten hensikt) Slapp av, gjør som du får beskjed om så slipper du ut raskere enn om du stanger imot alle ting som blir pålagt deg under oppholdet ditt på sykehuset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå