Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Når clitoris blir stimulert lenge nok så blir det ganske brått veldig veldig godt der og da og jeg blir varm i hele kroppen, går fort over da, og så blir clitoris kjempeømfintelig å ta på etter litt, er det en orgasme ? Og er det vanlig at det bare skal skje en gang ? Jeg klarer bare å få en sånn på en dag, han kan prøve så mye han vil men det skjer ikke igjen, det er godt såklart men kommer aldri heeelt dit! Er det her vanlig ? Svar vær så snill!
Gjest Dazed Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 synes det høres normalt ut jeg. jeg heller har aldri klart mer enn en selv.
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Det hørtes ut som en orgasme, ja. Klitoris blir som regel veldig følsom etterpå, og berøring kan være vondt en stund etterpå. Vet ikke om det var det du mente med den siste delen av innlegget ditt, jeg.
Sandman Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Det høres kjent ut... ...det skulle bare mangle om dere jenter ikke også har litt "treghet" i systemet etter en orgasme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå