Breakeven Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Kanskje et dumt spørsmål. Men jeg skal på kjæresteweekend til helgen, og skal egentlig få mensen på lørdag. Men jeg har begynt å ta primolut idag (tok siste p-pille på brettet igår) Grunnen til at jeg ikke utsetter mensen med p-pillene er at jeg har prøvd før, og da fikk jeg mellomblødninger, fordi pillene jeg går på er veldig lav på hormoner, så det funket ikke så bra. Men til spørsmålet. Jeg har jo tatt alle p-pillene på brettet så jeg skal jo være beskyttet? Jeg vet at primolut ikke er noen form for prevensjon, men jeg trenger ikke bruke kondom når jeg har tatt alle p-pillene mine og skal gå på primolut i 2 dager? (idag og fredag) Jeg vil bare være 100% sikker.
Breakeven Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2013 (endret) *Dytt* Ingen? Vil bare være 100% sikker. Makes sense at jeg er beskyttet, siden jeg er på pillefri uke, og har tatt alle de andre 21 pillene. Men vil bare ikke at det skal ha noen effekt at jeg utsetter med primolut. Endret 20. juni 2013 av Breakeven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå