AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor er det ikke flere som for dette gjort? http://www.ba.no/nyheter/article6716762.ece Må jo være mye bedre enn å gå rundt å knipe i årevis for å få en halveis stram vagina? -Her i Norge går mødre rundt og kniper i et håp om å få igjen den stramme vaginaen, mens man i LA får en quick fix, forteller Johanna. Anonymous poster hash: 7f67b...db8
Nerine_ Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Er man flink til å knipe regelmessig slipper man kanskje å få slapp vagina i det hele tatt, også er det 100% gratis 1
miramis Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor blir man slapp i det hele tatt? Fødsel?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Finnes det før/etter bilder? Anonymous poster hash: 94594...4b8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg vil ikke ha den vaginaen jeg hadde som 14-åring. Da var jeg jomfru og hadde en i overkant standhaftig jomfruhinne som gjorde veldig vondt å bli kvitt. Jeg foretrekker å nyte sex uten smerter og blod. Anonymous poster hash: f75f3...ab8 1
Heeyaa Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor blir man slapp i det hele tatt? Fødsel? Hovedsaklig, ja.
Nerine_ Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor blir man slapp i det hele tatt? Fødsel? En graviditet i seg selv kan også være med på å forandre bekkenbunnesmuskulaturen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Har ikke hørt om noen som har fått strammet opp sin vagina via operasjon, og likevel får de både to og tre barn. Verden går vist rundt likevel Anonymous poster hash: 98e24...18e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå