Gå til innhold

Blir veldig skeptisk til menn av KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem du har rappet det svaret fra.

Anonymous poster hash: 0ee7d...3b3

Rappet? Jeg har ikke lest det noe sted, men det er veldig logisk da, så det er fult mulig andre har samme mening som meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS:

Når det gjelder de du snakker om, så er det stort sett de samme som går igjen. Lette å legge merke til da de skriker både oftest og høyest. Samme type menn jeg styrer unna på byen.

Ellers syns jeg det er mange oppegående menn her inne, inkludert de som elsker å erte i håp om å fyre opp et og annet hissig kvinnemenneske ;)

Vær litt mer åpen for livet TS, det finnes mange herlige menn der ute. Prøv å bli kjent med dem, du har alt å vinne. Jeg syns livet hadde vært ganske trist uten menn :)

Skrevet (endret)

Inntrykket jeg står igjen med etter å ha lest er at menn her synes kvinner er noen elendige greier som kun duger til å bli hatt sex med og knapt det.

Gjelder ikke for meg.

Da kvinner flest er feite.

Nei.

Stygge.

Nei.

Pripne

Ja, faktisk. De har jo laget denne tråden, og ber nå om sympati, og får det.

Billige.

Til visse grader ber dere om det selv.

Og udugelige i senga.

Det er helt individuelt.

Og skulle de våge å bli gravide etter å hatt sex utallige ganger, så er de pokka nødt til å ta abort.

Det gjelder bare hvis det ikke var planlagt.

Hvis ikke så er det synd på mannen som kanskje må betale barnebidrag, for unger, det skal han iallefall ikke lures til å få.

Du inviterte til sex uten kondom, eller du selv kjøpte dårlige P-Piller? Hvem vet?

Jeg snakker omtrent aldri med menn pga. angst, men meningene her inne til menn sier meg at det kanskje ikke er noe å sørge over.

Selvinnsikt er noe dritt, ja. Det er helt sant; Det er bare OSS det er noe galt med. Aldri dere.

Takk for at jeg trives i eget selskap og kan kjøpe meg en dildo i stedet.

Gratulerer. Enkelte jente-personligheter styrer jeg gledelig unna, uten å bes to ganger.

Hvorfor gjør du deg selv til "talsmann" for alle menn? Snakk for deg selv.

De fleste jenter er rimelig oppegående, selv om du og enkelte andre prøver å gjøre dette til et "oss mot dere" tema. Se enkeltindividet, ikke kjønnet.

Endret av henriken
  • Liker 1
Skrevet

Snakke for meg selv? Gjør jo det? Takk for et veldig... Informativt innlegg du hadde... Eh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...