Gå til innhold

Blir veldig skeptisk til menn av KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inntrykket jeg står igjen med etter å ha lest er at menn her synes kvinner er noen elendige greier som kun duger til å bli hatt sex med og knapt det, da kvinner flest er feite, stygge, pripne, billige og udugelige i senga. Og skulle de våge å bli gravide etter å hatt sex utallige ganger, så er de pokka nødt til å ta abort, hvis ikke så er det synd på mannen som kanskje må betale barnebidrag, for unger, det skal han iallefall ikke lures til å få.

Jeg snakker omtrent aldri med menn pga angst, men meningene her inne til menn sier meg at det kanskje ikke er noe å sørge over. Takk for at jeg trives i eget selskap og kan kjøpe meg en dildo i stedet.

Anonymous poster hash: 65fc6...501

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest abcdefgh
Skrevet

Ah så mange bekymringer man hadde sluppet her i livet om man hadde nok med sitt eget selskap og plastikk leketøy for tilfredsstillelse. Heldig du !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og menn omtales gjerne på tilsvarende måte. De misfornøyde roper høyest, sånn vil det alltid være. De både kvinner og menn som har et behov for å rakke ned på og/eller være fordomsfull mot det annet kjønn (herunder TS, forsåvidt) er også de som flagger sine meninger høyest. Det er det som er grunnen.

Samfunnet hadde kollapset fullstendig dersom KG var representativt for noe som helst. Heldigvis for samfunnet er ikke KG representativt for hverken menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: 8c115...880

• Liker 9
Skrevet

KG er jo ofte et sted man tyr til for råd (som man får i mer eller mindre grad) og dermed har man gjerne et problem når man går inn her. Derfor er veldig mange av trådene negative, og siden det er kvinneguiden og dermed flest kvinner her er det mennene som får gjennomgå. Betyr virkelig ikke at alle menn er sånn. Det hadde vært fryktelig kjedelig her inne om alle trådene skulle være posetive!

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Her inne åpner folk opp sitt indre og lesser ut alle frustrasjoner og alt dritt de ellers ikke tør å prate med noen om.. Heldigvis er ikke folk slik IRL. Da hadde jeg flyttet inn i skauen og bodd i hule for resten av mitt liv ;-)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her inne åpner folk opp sitt indre og lesser ut alle frustrasjoner og alt dritt de ellers ikke tør å prate med noen om.. Heldigvis er ikke folk slik IRL. Da hadde jeg flyttet inn i skauen og bodd i hule for resten av mitt liv ;-)

Hehe, ja. Men samtidig syntes jeg det er skremmende at så mange sitter inne med så mye negativitet, dårlige holdninger og oppførsel. Det er greit nok at folk ikke deler slike tanker i det åpne rom, men på en annen side er det skremmende at så mange bærer på så mye innestengt aggresjon, man kan jo lure på når folk klikker i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: a6f3d...07f

• Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er jo bare en håndfull menn som driver på slik, de fleste er da normale mennesker. Dessuten er mannehatet her inne minst like ekstremt.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hehe, ja. Men samtidig syntes jeg det er skremmende at så mange sitter inne med så mye negativitet, dårlige holdninger og oppførsel. Det er greit nok at folk ikke deler slike tanker i det åpne rom, men på en annen side er det skremmende at så mange bærer på så mye innestengt aggresjon, man kan jo lure på når folk klikker i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: a6f3d...07f

Jeg er helt enig. Det forteller litt om samfunnet vi lever i.

Og det viser hvor viktig det er at man lærer å ta vare på seg selv. Hvis ikke risikerer man å ende opp slik selv om man er uheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Its the squeaky wheel that gets the grease.

Anonymous poster hash: d79e4...5ce
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Vet du, jeg har de stikk motsatte erfaringene her inne. Jeg synes brorparten skriver greie innlegg, med gode holdninger i bunn. Og så har man de som sprer kvalme, men hvem bryr seg om dem? Har aldri sett et velskrevet innlegg som omhandler hat mot kvinner. Sarkastisk oppsummering av kvinners oppførsel, ja, men det er jo bare morsomt?

Synes faktisk mange menn utviser langt større tålmodighet enn kvinner i snitt på KG, kvinnene farer opp, mens mennene holder seg nede på jorden og orker faktisk å svare på slike dramatiske innlegg. Sier mer om oss kvinner.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Inntrykket jeg står igjen med etter å ha lest er at menn her synes kvinner er noen elendige greier som kun duger til å bli hatt sex med og knapt det, da kvinner flest er feite, stygge, pripne, billige og udugelige i senga. Og skulle de våge å bli gravide etter å hatt sex utallige ganger, så er de pokka nødt til å ta abort, hvis ikke så er det synd på mannen som kanskje må betale barnebidrag, for unger, det skal han iallefall ikke lures til å få.

Jeg snakker omtrent aldri med menn pga angst, men meningene her inne til menn sier meg at det kanskje ikke er noe å sørge over. Takk for at jeg trives i eget selskap og kan kjøpe meg en dildo i stedet.

Det er viktig å forstå at alle folk er ulike individer.

Og da teller altså vi menn med som folk. Stort sett i hvert fall.

Endret av Steinar40
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hvis disse mennene blir lurt til sex av disse slue, feite, bitchy, stygge, pripne, udugelige damene så er de desperate. Du ser vel hvem offeret er i disse sakene? :P.

Hehe, de fleste menn er greie dyr som liker å trolle litt engang iblandt og smøre på.

Skrevet

Du må huske på at det ofte er personer med sterke meninger som er mest synlige i debatter, dette gjelder spesielt på internett. Det er veldig lett å miste troen på menneskeheten når man leser det som skrives i ulike debattforum

• Liker 2
Gjest Tirkes
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor kjent du er eller om du snuser rundt på flere steder av forumet enn sex og samliv. Der inne kan det fort se texas ut. Men om man snoker litt rundt på generell debatt, politiske tråder, kulturtråder, og snikksnakk om film og hist og pist i blant også, så får man et større bilde.

Jeg kan komme på to mannlige brukere her inne som jeg tidvis kunne tenke meg å kvele, og som passer inn i beskrivelsen ovenfor her. Samtidig kommer jeg på fem stykk som er såpass oppegående og sjarmerende at jeg glatt hadde innlemmet dem i omgangskretsen min i mitt "virkelige" liv. Resten er mye midt mellom eller ukjent for meg.

Vi er også usedvanlig mye hurper her inne. Surmaga, tverre, sarkastiske, slemme, rakker ned på venner og familie og ser ikke lengre enn egen nesetipp. (Legg merke til ordbruken "vi" - jeg inkluderer meg selv, for det er sikkert mange som synes jeg er en hurpe). Tror Inwe er veldig inne på det, og spesielt på underforumene om barn, familie og samliv - her er det ofte svært såre problemstillinger som står bak enkelte tråder og debattene blir veldig overopphetet og veldig satt på kanten.. og det skjer gjerne i løpet av de første tre innleggene (og hipp som happ hvilket kjønn som ødelegger sirkuset, etter det jeg ser).

Om du har angst knyttet til å være i menns selskap, så ikke se på KG-mennene. For det er ikke sikkert de er menn en gang. En stor del er gutter som er våte bak ørene, og noen av dem kan faktisk være kvinner som lyver.

Det er sunt med en dose skepsis til de du treffer på nettet. Spesielt ettersom du får veldig endimensjonale inntrykk av folk ut fra enkeltinnlegg som de har valgt å dele. Skal du dømme menn, så døm ut fra de du møter ellers. Og sliter du med det, så håper jeg du får hjelp til å overkomme den angsten, for menn er utrolig herlige typer. De kan brukes på absolutt alle måter som en bestevenninne kan, men de har generelt sett mye kortere oppmerksomhetsrekkevidde når det gjelder pratt, de går generelt sett mindre rundt grøten enn damer gjør, og jeg liker mannehumoren. Tidvis intelligent, gjerne mye ordspill, endel kroppslig slapstick og stort sett (merk stort sett) vennlige typer. Det finnes såklart spydige og manipulerende menn også, men det virker som om det er lengre mellom dem.

Også må jeg signere "studerende". Nettet bringer ut det absolutt verste i folk, det å kunne være anonym gir albuerom for å være slemmere, folk tenker ikke over alltid at det sitter et menneske og tar i mot budskapen de sender ut, og kanskje blir såret. For det er jo bare tekst på en skjerm.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå vet jeg ikke hvor kjent du er eller om du snuser rundt på flere steder av forumet enn sex og samliv. Der inne kan det fort se texas ut. Men om man snoker litt rundt på generell debatt, politiske tråder, kulturtråder, og snikksnakk om film og hist og pist i blant også, så får man et større bilde.

Jeg kan komme på to mannlige brukere her inne som jeg tidvis kunne tenke meg å kvele, og som passer inn i beskrivelsen ovenfor her. Samtidig kommer jeg på fem stykk som er såpass oppegående og sjarmerende at jeg glatt hadde innlemmet dem i omgangskretsen min i mitt "virkelige" liv. Resten er mye midt mellom eller ukjent for meg.

Bare to? Kanskje du ikke leser nok tråder. ;) Dere har rett i at folk kan bli annerledes og slemmere på nett – og jeg tror (og håper) at de som oftest gjør seg slemmere enn de egentlig er. TS, det er bra at du trives i eget selskap, men ikke bli skeptisk til menn generelt pga. tendenser du ser gå igjen. Alle er forskjellige.

Endret av Botch
Skrevet

Inntrykket jeg står igjen med etter å ha lest er at menn her synes kvinner er noen elendige greier som kun duger til å bli hatt sex med og knapt det.

Gjelder ikke for meg.

Da kvinner flest er feite.

Nei.

Stygge.

Nei.

Pripne

Ja, faktisk. De har jo laget denne tråden, og ber nå om sympati, og får det.

Billige.

Til visse grader ber dere om det selv.

Og udugelige i senga.

Det er helt individuelt.

Og skulle de våge å bli gravide etter å hatt sex utallige ganger, så er de pokka nødt til å ta abort.

Det gjelder bare hvis det ikke var planlagt.

Hvis ikke så er det synd på mannen som kanskje må betale barnebidrag, for unger, det skal han iallefall ikke lures til å få.

Du inviterte til sex uten kondom, eller du selv kjøpte dårlige P-Piller? Hvem vet?

Jeg snakker omtrent aldri med menn pga. angst, men meningene her inne til menn sier meg at det kanskje ikke er noe å sørge over.

Selvinnsikt er noe dritt, ja. Det er helt sant; Det er bare OSS det er noe galt med. Aldri dere.

Takk for at jeg trives i eget selskap og kan kjøpe meg en dildo i stedet.

Gratulerer. Enkelte jente-personligheter styrer jeg gledelig unna, uten å bes to ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KG er jo ofte et sted man tyr til for råd (som man får i mer eller mindre grad) og dermed har man gjerne et problem når man går inn her. Derfor er veldig mange av trådene negative, og siden det er kvinneguiden og dermed flest kvinner her er det mennene som får gjennomgå. Betyr virkelig ikke at alle menn er sånn. Det hadde vært fryktelig kjedelig her inne om alle trådene skulle være posetive!

Jeg vet hvem du har rappet det svaret fra.

Anonymous poster hash: 0ee7d...3b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange gode menn her, jeg. Selvsagt er det noen som spyr eder og galle hvorenn de går, men flesteparten virker reflekterte, observante og kunnskapsrike. Skriver godt gjør de også.

Anonymous poster hash: 6df7a...212
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder ikke for meg.

Nei.

Nei.

Ja, faktisk. De har jo laget denne tråden, og ber nå om sympati, og får det.

Til visse grader ber dere om det selv.

Det er helt individuelt.

Det gjelder bare hvis det ikke var planlagt.

Du inviterte til sex uten kondom, eller du selv kjøpte dårlige P-Piller? Hvem vet?

Selvinnsikt er noe dritt, ja. Det er helt sant; Det er bare OSS det er noe galt med. Aldri dere.

Gratulerer. Enkelte jente-personligheter styrer jeg gledelig unna, uten å bes to ganger.

You're kind of proving her point…

Anonymous poster hash: a37ad...974

• Liker 6
Skrevet

Bare fordi hun inviterte til det selv. Og mye jeg var uenig i der. Så: Du tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...