AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Er sykemeldt og kommer til å være sykemeldt når arbeidsgiverperioden går ut, da må jeg jo få sykepenger fra NAV, hvordan vet NAV hva de skal betale meg? Det samme skjedde meg for et par år siden men jeg husker ikke om jeg måtte levere noen ekstra papirer på inntekten min. Noen som VET? Er jo nesten umulig å komme igjennom til NAV på tlf. Anonymous poster hash: c8d6b...fe5
Brunhilde Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Arbeidsgiver skal sende opplysninger til NAV.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jo det vet jeg, men gjør de det automatisk? Husker at jeg har måttet gitt arbeidsgiver inntekspapirer tidligere men det kan ha vært i forbindelse med noe annet Anonymous poster hash: c8d6b...fe5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå