AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #21 Skrevet 21. juni 2013 Går ikke rundt og snakker om det. Har ikke samme behov for å skryte som dere gutter. Anonymous poster hash: b55ac...32f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #22 Skrevet 21. juni 2013 regner med at du er i denne kategorien. Nice try, men dette har vært et problem fra partner nummer en til fem. Artikkelen din er ganske tendsiøs, siden den fremstiller det som om menn ikke har oksytocin, gjør noen søk på menn og dette hormonet, og du vil se at det påvirker begge kjønn, og leder dem i retning parforhold. Det er forskjell på kjønnene, men det er ikke slik at kvinner som skille sex og kjærlighet og menn som blander dem er freaks of nature, dette er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 8be20...26f 1
momo Skrevet 21. juni 2013 #23 Skrevet 21. juni 2013 Funker dårlig for meg. Jeg har prøvd det to ganger, men ender bare med følelser. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #24 Skrevet 21. juni 2013 Over tid gjør nok det det uansett da. Det hender at gutta og får følelser for pulevennen sin. Og løpet er kjørt da. Anonymous poster hash: 1ce7c...05f 2
seaworld Skrevet 22. juni 2013 #25 Skrevet 22. juni 2013 Er det sant at gutter ikke får følelser? Eller er det bare en del av kjønnsstereotypiene, på samme måte som at jeg antydet i ingressen at kvinner ikke tenker så mye på sex? Som mann har jeg iallefall opplevd å få følelser når jeg har hatt tilfeldig sex, og jeg har blitt såret når forhold har tatt slutt. Tror det er en myte at menn er så "harde". Likestilling i sin ytterste konsekvens vil jo si at både gode og dårlige sider ved begge kjønn legges merke til. Kvinner som bare er for kvinners retigheter og ikke samtidig åpner for et åpnere syn på mannsrollen i positiv forstand, er dårlige feminister. ' Det er forsket på og svaret de kom fram til er: menn KAN ha lettere for å ha slike forhold uten å få følelser enn jenter. Fordi de som dyr er skapt til å kunne parre seg med flere. Det er bare sånn biologisk sett. Men så klart er det ikke dermed sagt at det ikke kan skje for menn også. Det kommer vel an på situasjonen, kjemien og jenta. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #26 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har stor tro på det. At menn KAN ha lettere for å ha slike forhold, uten å involvere så mye følelser. Og det kommer jo helt klart utelukkende an på situasjonen, kjemien og jenta. På relasjonen og hva en selv ligger i det egentlig. Og over hvor lang tid det det varer eventuelt. Dette går begge veier forsåvidt, vil jeg tro hvertfall. Det kommer veldig an på mannen og da. Det bør ikke skuffes under noen teppe at menn og har følelser. Noen viser dem i varierte doser og grader, men noen trykker dem ned og nekter konsekvent å føle på dem og. Og dette er valg. Man kan trykke ned omtrent hvilken som helst følelse om en prøver nok. Men når en bearbeider for lite av det så vil det gå gale til slutt. Og det vil bli en reaksjon. Men menn er forskjellig og da. Anonymous poster hash: 1ce7c...05f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #27 Skrevet 22. juni 2013 Som mann hører jeg iblant snakk om kamerater som har jevnlig, uforpliktende sex med kvinnelige bekjentskaper (ikke nære venniner). Det virker ikke veldig vanlig, men det forekommer. For menn er vel den rådende oppfattning utad at dette er ukomplisert og ofte hyggelig dersom man er i en livssituasjon der fast forhold ikke er ønskelig. Men jeg hører sjelden høylytt snakk blant jenter om hvor "deilig det er å ha en knullekompis". Jeg spør derfor dere jenter her på forumet; er dere mindre kåte og interesserte i uforpliktende sex enn menn, eller snakker dere bare ikke så høyt om det? Hender det at dere går forbi en mann og tenker at dere gjerne skulle "testet utstyret hans"? Jeg har hatt knullekompiser og syns det var fantastisk. Var en periode i livet mitt hvor jeg var lei menn, men følte behov for sexen og nærheten. Det funket faktisk veldig bra for meg, vi holdt på i nesten ett år med sex gjennomsnittlig en gang i uken. Legger til at det er den mest fantastiske sexen jeg noen gang har hatt..Jeg ble kåt bare han sendte meg en melding med om vi skal møtes i kveld. Det var også med den partneren som fikk meg til å sette pris på sex, jeg nøt det til det fulle.. Det hender at jeg tenker for meg selv at jeg vil teste utstyret til en mann om jeg går forbi en jeg føler meg tiltrukket av. Anonymous poster hash: 55972...889
Cristella Skrevet 22. juni 2013 #28 Skrevet 22. juni 2013 Har hatt to knullekompiser, den første gikk det veldig bra med, men med den andre ble det utviklet følelser. Siden ingen av oss egentlig var interessert i noe forhold valgte vi å avslutte hele greia. Noe fordi vi også bor i forskjellige byer.. Meeen, jeg liker konseptet. Klart, trives mye bedre i et fast forhold, men når man har andre ting å tenke på og fokusere på, ja da funker det helt fint!
Rakel Rips Skrevet 22. juni 2013 #29 Skrevet 22. juni 2013 I hvilken sørlandsbygd bor du? Vi jenter snakker om knullekompiser og sex ganske hele tiden.. vi snakker nok mer om dette en dere gutter som er mer intressert i å overdrive, å prøve å få kompissene deres til å tro at du er en kasanova selv om du har liten pikk og knuller som en hakkespett...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #30 Skrevet 22. juni 2013 Mitt inntrykk er at kvinner ikke snakker så høyt om det selv om ganske mange har PV'er. De mennene som gjør det er gjerne litt mer åpne om det. Husk at 10-20% av mennene går på rundgang med 80-80% av kvinnene, det er bare jentene som ikke utbroderer så mye om det annet enn i private venninnesamtaler. Anonymous poster hash: cb3ce...049 Som du ser er kvinner like glad i PVer som menn. Anonymous poster hash: 8be80...f27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå