Gå til innhold

Han lukter vondt nedentil


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overkskriften sier vel alt. Jeg og typen har vært sammen i snart 3 år, men de siste månedene har underlivet hans begynt å lukte.. ja, vondt! Og jeg vet at det ikke er fordi han vasker seg "for dårlig", det er heller at han vasker seg for mye.... Jeg har sagt det til han 2 ganger nå, men ingenting endres. Dette medfører at jeg ikke vil rote med han, eller ha sex, for når han kommer inni meg begynner på en måte jeg å lukte slik som han. Og jeg vet det heller ikke er sæden, for den hverken smaker/lukter vondt. Jeg kan godt suge han i dusjen, for da lukter det ikke.. Noen som har noen tips eller råd og meddele?



Anonymous poster hash: 79b5c...338
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker vel først og fremst at en tur til legen ville vært en god start. Dersom det plutselig har blitt slik at det lukter og det ikke er hygienen det er noe å utsette på, så kan det jo være tegn til sykdom...ikke nødvendigvis alvorlig, men en sjekk for mye er da bedre enn en sjekk for lite.



Anonymous poster hash: 974b7...67c
  • Liker 1
Skrevet

Legesjekk neste!

Skrevet

Tipper det er en reaksjon på "inne-kilmaet" ditt jeg... Kanskje "fungus"... :vetikke:

  • Liker 3
Gjest Guilty
Skrevet

Har han god hygiene skal det ikke lukte vondt, anbefaler å ta en tur til legen :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Når dere har vært sammen i nesten 3 år og du må 'si fra' to ganger uten å bli hørt så lurer jeg litt på hvordan du sier ifra ? - og hvordan kommunikasjonsforholdene ellers er mellom dere.

Om han virkelig hører og forstår det du prøver å si ?

Om du er bekymret for helsen hans, og han forstår det, så burde det være selvsagt å ta en tur til legen for å få undersøkt hva lukten kan komme av.

  • Liker 2
Skrevet

Lukter det bare dårlig etter han har komt inni deg? Det er ganske normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Få ham til legen. Kan være en infeksjon(ikke kjønnssykdom) av noe slag, de kan lukte helt forferdelig og kan noen ganger smitte så kanskje du også skal ta en sjekk for sikkerhetsskyld.



Anonymous poster hash: a4a20...41c
Skrevet

Ser at svaret mitt over ikke var av den mest behjelpelige sorten, og kan sikkert tolkes som en smule frekt også...

Det var ikke meningen, så jeg prøver på nytt.

"Sjømennene" som din kjære så gledelig donerer deg har en høyere PH-verdi enn hva melkesyrebakteriene dine trives best i. Det kan bidra til ubalanse og at andre bakterier og evt. sopp har flotte levekår.

Jeg tipper at lukten fra snoppen ganske sikkert skyldes blindpassasjerer fra deg...

En løsning kan jo være å ikke lå han komme inni deg. En annen, og antageligvis den beste vil nok være å ta seg en tur til legen og få sjekket det ut.

Siden dette er et problem som har oppstått nylig, og at det generelt sett skal gå bra med litt sperm uten at "inne-klima" skal lide av den grunn, så er det jo veldig greit å la en proffs ta en titt i tillfelle ubalansen kan ha underliggende årsaker.

  • Liker 2
Skrevet

Når dette plutselig oppstår i et monogamt forhold, så ville jeg dratt til legen. Mest sannsynlig sopp.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når dere har vært sammen i nesten 3 år og du må 'si fra' to ganger uten å bli hørt så lurer jeg litt på hvordan du sier ifra ? - og hvordan kommunikasjonsforholdene ellers er mellom dere.

Om han virkelig hører og forstår det du prøver å si ?

Om du er bekymret for helsen hans, og han forstår det, så burde det være selvsagt å ta en tur til legen for å få undersøkt hva lukten kan komme av.

Jeg føler jeg har sagt i fra på en konkret og "best" mulig måte. Det er bare at akkurat dette er et veldig sårt tema for han virker det som, så han blir heller irritert når jeg sier det, isteden for å faktisk åpne øynene og se at det er et problem. Et stort problem.. Så problemet mitt er egentlig hvordan jeg kan si det, uten at han freaker helt ut..

Anonymous poster hash: 79b5c...338

  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg føler jeg har sagt i fra på en konkret og "best" mulig måte. Det er bare at akkurat dette er et veldig sårt tema for han virker det som, så han blir heller irritert når jeg sier det, isteden for å faktisk åpne øynene og se at det er et problem. Et stort problem.. Så problemet mitt er egentlig hvordan jeg kan si det, uten at han freaker helt ut..

Anonymous poster hash: 79b5c...338

Siden kvinnetale tydeligvis ikke har vært korrekt talemåte så foreslår jeg krystallklar klartekst.

Ingen antydninger, ingen 'hint', bare klart tale om at så vondt som det lukter av understellet hans nå så må han komme seg til legen.

AnonymBruker
Skrevet

Har han kukost da eller er det rent under forhuden? Jeg hadde gjetta på soppinfeksjon.



Anonymous poster hash: c5f03...fe8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han kukost da eller er det rent under forhuden? Jeg hadde gjetta på soppinfeksjon.

Anonymous poster hash: c5f03...fe8

Det er rent, nesten litt for rent, så jeg synes det er så merkelig og. Han dusjer minst en gang om dagen, og vasker seg etter hvert toalettbesøk...

Anonymous poster hash: 79b5c...338

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det bare dårlig etter han har komt inni deg? Det er ganske normalt.

Tror du kan lese førsteinnlegget en gang til :)

Anonymous poster hash: 3b81c...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...