Gå til innhold

Tips til å ta medisiner med


Fremhevede innlegg

Gjest Josefine
Skrevet

Hei! Før var jeg en person som måtte knuse for eksempel paracet de gangene jeg trengte det. Men nå er jeg nødt til å ta medisiner hver dag, to ganger om dagen, og dette er tabletter som ikke kan knuses.

Her hjemme har jeg tatt de med drikkeyoghurt, men nå skal jeg til Tyskland i 12 dager og jeg har ikke tilgang på kjøleskap. Har dere noen tips til hva jeg kan ta medisiner med? Helst noe som er litt tykkere og som har litt mer smak enn vann, og som ikke er avhengig av kjøleskap (kan godt drikke det selv om det kanskje er litt varmt)

Takk på forhånd! :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer å ta det med vann om du må. Bare å begynne å øve. Its all in your head.

Anonymous poster hash: 9a9ca...0c5

Skrevet

De har noe greier på apoteket som man kan "trekke" utenpå tablettene som gjør det enklere.

Skrevet

Kanskje du kan prøve med syltetøy? Det bruker vi å gi på sykehjemmene når noen har problemer med å svelge tabletter.

Gjest Gjest
Skrevet

Slike fruktposer som gis til barn er fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...