Gå til innhold

Prostitusjon


Isa

Anbefalte innlegg

Verdens eldste yrke...

Jenter; ville dere under noen omstendighet jobbet som hore? Man hører jo at de som er luksusprostituerte tjener opptil flere millioner i året på gesjeften sin.

Er det virkelig så nedverdigende som alle skal ha det til?

Jeg synes er rart at så mange som aldri har prøvd seg i bransjen kan si så mye om det.

Man hører stadig om nedverdigelsen, degraderingen av kvinnekjønnet osv.

Men hva om man gjør det av egen fri vilje?

*Må* man se ned på kvinner som vil tjene penger på dette?

Nå tenker jeg ikke på de som selger sex for å få penger til dop, men de som annonserer i blader/søndag søndag, de som har dette som arbeid.

Las i Cosmopolitan en gang en reportasje om en ung britisk kvinne som jobber som hore. Hun likte det. Hun tjente veldig bra med penger. Hun kunne jobbe når hun selv ville.

Hvorfor er det så mange som ville sett ned på henne, rett og slett spyttet henne i ansiktet hvis de fikk sjansen.

Greit at det er ulovlig de fleste steder i verden; men hva er verst synes dere?

Å tenke på kjønnssykdommene eller hvordan de kvinnene "må føle det"?

Hva vet vi egentlig om det?

Bare noen tanker icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at kvinner som ønsker seg å være hore fremdeles er tabu.

Det er selvsagt vanskelig å forstå for en mann at en hjelpepleier med luselønn gidder å vaske diare av nitti år gamle menn, men samtidig nekter å onanere en nitten år gammel russ for tretusen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, kanskje det er fordi de gamle mennene trenger hjelpen, men det gjør ikke den 19 år gamle russen.

Det finnes fortsatt idealister u know.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle omsorgsarbeider på en eller annen måte. Den prositiuerte tilfredstiller et like stort sosialt behov som alt annet.

FN's menneskerettskonvensjon har nedfelt at alle mennesker har rett til et seksualliv.