Gå til innhold

Hva er lite/mye syk?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er syk 1 gang i året, det tar egentlig aldri feil. Da er jeg gjerne forkjølet. Regnes dette som lite syk, eller hva er egentlig lite syk? :P



Anonymous poster hash: c796a...494
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har maks 1-2 dager i året der jeg bruker egenmeling på grunn av sykdom, og det er stort sett den ene årlige, lille forkjølelsen. Ellers alltid frisk. Jeg har aldri trengt antibiotika! Aldri opplevd noe annet enn forkjølelse og en runde med omgangssyke per tiår. Maks.

Jeg tenker jeg er i kategorien "veldig frisk" :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

En som er mye syk er en som alltid får "et eller annet", gjerne på ferie eller noe. Hvis det finnes, så klarer kroppen deres å snappe det om, uansett om det er spysyke, diaresyke, forkjølelse, eller hva det enn skal være. De skranter alltid litt etter forrige sykdommen.

Jeg blir normalt mye syk, en influensa annethvert år, en til to forkjølelse i året, og omgangssyken hvert 5 år.

DERIMOT har jeg PMS hver måned, vet ikke om det regnes med som "syk" ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...