AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Vet du om noen avdøde miljøaktivister? Det er alltid mye inspirasjon å finne i historie, og vil gjerne derfor lese litt om forskjellige aktivister. Har lest litt om Albert Einstein og levende. Det er litt mer interessant å lese om dem som er døde, for da kan må få hele historien. Er det noen som vet om en avdød miljøaktivist? Anonymous poster hash: 181e9...fd0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Ingen som kan noe om histore her? Anonymous poster hash: 181e9...fd0
Tibbie Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hva med å bruke google eller ask? - Endret 19. juni 2013 av Tibbie
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Hva med å bruke google eller ask? Googler som F, men finner ikke noe Anonymous poster hash: 181e9...fd0
Jolene Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Googler som F, men finner ikke noe Anonymous poster hash: 181e9...fd0 Da er det bare å google på engelsk, da kommer det opp masse for min del. Rediger: Siden google ble for avansert og du ikke har peil på historie (men mener andre burde ha det ) kom denne siden opp.... Endret 19. juni 2013 av Gitte.
Gjest Hyssingen Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 (endret) ett googlesøk tok det meg så fant jeg en liste med over 100 personer.... Endret 19. juni 2013 av gulmelon 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Da er det bare å google på engelsk, da kommer det opp masse for min del. Rediger: Siden google ble for avansert og du ikke har peil på historie (men mener andre burde ha det ) kom denne siden opp.... Googler alltid på engelsk, men syns resultatene var noenlunde rotete. Jeg er ute etter kjente aktivister som det fins mye lesestoff på, og ikke en tilfeldig miljøaktivist (som meg) som nylig ble drept. Vil ha gode og inspirerende historier, om en som sto mot loven ol. for å kjempe for denne saken. Jeg mener ikke andre bør ha dype historiekunnskaper, jeg søker etter dem som har det. Skjønner ikke hvorfor du kritiserer meg for at jeg spør om noen har noen tips til en god aktivist? Jeg kjenner til mange gode aktivister selv, men vet jo ikke om alle! ett googlesøk tok det meg så fant jeg en liste med over 100 personer.... Takk! Jeg er ute etter noen som er død (og kjent), men skal gjøre litt nærmere research på linken din. Alle der kan vell ikke være i live? Du vet ikke om noen du, da? Noen på kjendisskala som John Lennon og Albert Einstein. Anonymous poster hash: 181e9...fd0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Googler alltid på engelsk, men syns resultatene var noenlunde rotete. Jeg er ute etter kjente aktivister som det fins mye lesestoff på, og ikke en tilfeldig miljøaktivist (som meg) som nylig ble drept. Vil ha gode og inspirerende historier, om en som sto mot loven ol. for å kjempe for denne saken. Jeg mener ikke andre bør ha dype historiekunnskaper, jeg søker etter dem som har det. Skjønner ikke hvorfor du kritiserer meg for at jeg spør om noen har noen tips til en god aktivist? Jeg kjenner til mange gode aktivister selv, men vet jo ikke om alle! Takk! Jeg er ute etter noen som er død (og kjent), men skal gjøre litt nærmere research på linken din. Alle der kan vell ikke være i live? Du vet ikke om noen du, da? Noen på kjendisskala som John Lennon og Albert Einstein. Anonymous poster hash: 181e9...fd0 Arne Næss var jo verdensberømt! Anonymous poster hash: 2f7d5...563
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Arne Næss var jo verdensberømt! Anonymous poster hash: 2f7d5...563 Ja, han er aktuell! Anonymous poster hash: 181e9...fd0
Gjest Hyssingen Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Googler alltid på engelsk, men syns resultatene var noenlunde rotete. Jeg er ute etter kjente aktivister som det fins mye lesestoff på, og ikke en tilfeldig miljøaktivist (som meg) som nylig ble drept. Vil ha gode og inspirerende historier, om en som sto mot loven ol. for å kjempe for denne saken. Jeg mener ikke andre bør ha dype historiekunnskaper, jeg søker etter dem som har det. Skjønner ikke hvorfor du kritiserer meg for at jeg spør om noen har noen tips til en god aktivist? Jeg kjenner til mange gode aktivister selv, men vet jo ikke om alle! Takk! Jeg er ute etter noen som er død (og kjent), men skal gjøre litt nærmere research på linken din. Alle der kan vell ikke være i live? Du vet ikke om noen du, da? Noen på kjendisskala som John Lennon og Albert Einstein. Anonymous poster hash: 181e9...fd0 Døde superkjendisaktiviser? Henry David Thoreau Phil Ochs Amte David Bellamy (så sykt gammel at du ikke trenger vente lenge før han er død) Joni Mitchell James Taylor Joan Baez Bonnie Raitt (supergammel) 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Døde superkjendisaktiviser? Henry David Thoreau Phil Ochs Amte David Bellamy (så sykt gammel at du ikke trenger vente lenge før han er død) Joni Mitchell James Taylor Joan Baez Bonnie Raitt (supergammel) Tusen, tusen takk! Jeg skal google dem alle nå :D Anonymous poster hash: 181e9...fd0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå