Sapientia Skrevet 20. juni 2013 #21 Skrevet 20. juni 2013 har lang erfaring som singel og trives godt med friheten av å være singel. Kanskje litt for godt til tider Det er først og fremst friheten jeg liker ved å være singel. Jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil. Og ingen har noen innvendinger. Selvsagt, vil jo gjerne finne "mr Right" på et tidspunkt allikevel. Da gjerne en som har vært singel en stund, og som også har sine egne interesser for ett eller annet. mener ikke at man ikke skal inngå kompromiss om forholdet blir langvarig og seriøst, men det bør være rom for egne interesser også i et forhold slik jeg ser det.
Ravn1 Skrevet 20. juni 2013 #22 Skrevet 20. juni 2013 Hadde aldri trodd jeg kunne svare på en slik tråd som dette for bare noen måneder tilbake, Da satt jeg fortvilt med kjærlighetssorg, som jeg ALDRI trodde skulle ta slutt. Heldigvis har jeg hatt gode venner og familie som hjalp meg. Og endelig er jeg kommet meg ganske ok opp på beina, men har selvfølgelig grå dager jeg også, men det er vel ikke så unormalt. Å trives i sitt eget selskap er vanskelig i starten. For min del ble trening, reise, venner, sosiale samlinger, familie og jobb en viktig drivkraft i hverdagen. Men så var det også viktig å ha egen tid, noe jeg klarte etterhvert. Jeg startet å se en serie, og fant ut etterhvert (mens jeg lå der i den utvaska joggebuksen min) at søren meg,det er litt deilig å vær singel og Jeg tenker at vi må nyte det. For engang sitter vi kanskje med både mann, barn og tusen ting som skal gjøres, og tenker "hvorfor nøt jeg ikke det mer å være singel og fri?". Nå er tiden å frese fra seg, så dukker det vel opp en mann en gang 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå