AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Jeg vet ikke om jeg er av seksuell eller bare veldig rar , men jeg blir ikke tent av hverken jenter eller gutter blir bare tent når noen tar på meg på mine private omeråder ... å jeg blir liksom ikke tiltrukket av noen kjønn, synes peniser,vaginar og pupper bare er ekkelt og kvalmende.. men jeg elsker sex, å jeg kan gjerne ha sex med motsatt kjønn og samme kjønn bare jeg slipper og se direkte på kjønnsorganene dems for da blir jeg bare kvalm og må stoppe.. har noen det samme problemet ? eller er jeg av seksuell eller er jeg bare veldig rar ? Anonymous poster hash: ccf11...d1b
Nowayback Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Det heter aseksuell, og det høres ikke ut som du er det, i og med at du elsker sex. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Det heter aseksuell, og det høres ikke ut som du er det, i og med at du elsker sex. åja unnskyld for at jeg skrev feil! okei , håper jeg ikke er det har veldig lyst å gifte meg som voksen Anonymous poster hash: ccf11...d1b
Gjest Carla Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Du er ikke rar. Har selv hatt perioder hvor jeg tenker at jeg heller ville ha tatt en pille for å orgasme, enn å ha sex med noen. Det kommer litt an på hva som skjer i livet. Noen ganger så går man gjennom en hel del som tar opp all energi og da merker jeg at jeg er litt frakoblet. Tror veldig mange opplever det. Det er sikkert bare en fase
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 41d1d...17a 2
crystalcharm Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Tror du kanskje er av typen som foretrekker å bli mer psykisk, seksuelt tilfredsstilt enn fysisk Du er ikke rar! 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Du høres ut som om du er svært ung. Tidlig tenåra? Virker også som du har et noe usunt forhold til kropp. Spørsmålet er hva din fobi mot kjønnsorganer og kropp skyldes. Om dette ikke er noe du vokser av deg burde du snakke med psykolog. Anonymous poster hash: 826b4...f61 1
miramis Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Du er ikke aseksuell, og vær glad for det (er jo noe alvorlig gale med de). Kanskje du bør finne deg en partner og bli veldig trykk på h*n, jeg liker ikke andres kjønnsorganer bortsett fra kjæresten min sitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå