AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har en kammerat som jeg har kjent i mange år. Det har aldri vært noe mellom oss, men i det siste har jeg fått så lyst til å suge han. Ikke noe forpliktelser eller krav. Har bare så lyst til å kjenne smaken hans og gi han noe godt. Tør jeg spørre og hva tror dere menn her inne ? Hadde dere sagt ja ? Anonymous poster hash: 0e427...331
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Tør jeg spørre og hva tror dere menn her inne ? Hadde dere sagt ja ? Anonymous poster hash: 0e427...331 Det hadde jo vært en rar forespørsel, men ikke noe negativt i det. Jeg hadde helt sikkert sagt ja dersom jeg var singel.Anonymous poster hash: b0b48...a45 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Det hadde jo vært en rar forespørsel, men ikke noe negativt i det. Jeg hadde helt sikkert sagt ja dersom jeg var singel. Det er en liten fantasi jeg har Anonymous poster hash: b0b48...a45 Anonymous poster hash: 0e427...331
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Kan slå begge veier. Jeg ville droppa deg om du var min kompis. Ikke pga homo-/bi-faktene, men fordi jeg ikke ville likt å vite at en i omgangskretsen ville ha sex med meg. Samme om du var dame. 2
Gjest Katten. Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Nu-uh. Jeg hadde sikkert ikke hatt så alt for mye i mot å bli sugd av en mann i den rette settingen - men venner er og forblir venner. 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Du risikerer å ødelegge vennskapet så det ville jeg ikke gjort.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er dame Ja ...har jo ikke lyst til å ødelegge et vennskap heller...Anonymous poster hash: 0e427...331 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Nu-uh. Jeg hadde sikkert ikke hatt så alt for mye i mot å bli sugd av en mann i den rette settingen - men venner er og forblir venner. TS skriver "dere menn (her inne)". Tolket det derfor som om det var en kvinne. Ellers må jeg forandre mitt svar, første svaret i tråden. Om en mannlig venn hadde spurt hadde jeg sagt nei, men TS er altså kvinne.Anonymous poster hash: b0b48...a45 1
Gjest Katten. Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 TS skriver "dere menn (her inne)". Tolket det derfor som om det var en kvinne. Ellers må jeg forandre mitt svar, første svaret i tråden. Om en mannlig venn hadde spurt hadde jeg sagt nei, men TS er altså kvinne.Anonymous poster hash: b0b48...a45 Ah, trodde det var sol-skribenten som var ute igjen. Utover det: svaret står. Venner er og forblir venner.
Gjest Carla Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Om en har respekt for vennskapet, så er det noe av det siste man bør gjøre. Dersom du ikke har respekt for vennskapet og synes det er helt greit at ting blir awkward og alt det der i senere tid, kjør på!
kråkefjas Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 En sugende venn er da bedre enn en ikke-sugende. Kjør på.
Neket Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Ifølge enkeltes oppfatning hadde han blitt kjempeglad for at du spurte, for menn er kun venner med kvinner i håp om sex. Blæh.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Hadde garantert sagt ja. Må vel være drømmespørsmålet for menn, hehe. Hvis du spør og han sier ja, ligger det nok an til et aldri så lite fuck-friend-forhold. Kjør på! Anonymous poster hash: e1e15...f33
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 ut fra min erfaring med sex mellom venner.. ikke at jeg har gjort det, men jeg har hooka opp noen venninner med noen venner osv... det ender alltid galt. man begynner med en avsugning og ting plutselig utvikler seg til fuck-friends og resten kan man jo forestille seg. Fort gjort å ødelegge vennskap. Jeg har et par veldig hotte venner som jeg har hatt anledning å ha sex med og jeg har vært den som trakk seg unna hver gang, og jeg angrer ikke!!! Anonymous poster hash: 7125b...9f7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Siden tanken tenner meg veldig og jeg tenker på det hver gang jeg ser han, så liker jeg dette svaret best , selvom jeg vet at dere andre sikkert har mye rett. En del av meg er så fæl at jeg godtar å miste en venn, bare jeg får leke Hadde garantert sagt ja. Må vel være drømmespørsmålet for menn, hehe. Hvis du spør og han sier ja, ligger det nok an til et aldri så lite fuck-friend-forhold. Kjør på!Anonymous poster hash: e1e15...f33 Anonymous poster hash: 0e427...331
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Skrive på mobil er ikke lurt. Beklager rot !"Anonymous poster hash: 0e427...331
Gjest bråkar Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Sier du ja hadde det vært et suge-vennskap fra da av. Det hadde vært veldig vanskelig for ham å se deg på en annen måte. Sorry - spesielt om du suger deilig. Hadde vært for deilig å tenke på, en grense som var overgått. Så vennskapet som det var er vanskelig å opprettholde. Endret 20. juni 2013 av bråkar 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #19 Skrevet 22. juni 2013 De sier jeg er god til det ja. Jeg liker å erte. Bruke tid rundt, blåse varm pust på glansen i det jeg bytter side. Kysse og slikke mellomkjøttet og bak mot anus er veldig populært. Lette så kyss og tunge først og hardere nedover skaftet. Suge og slikke pungen... Jeg elsker å se en mann nyte ! Anonymous poster hash: 0e427...331
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå