Gå til innhold

Ekkel opplevelse i dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag så ble jeg helt plutselig svimmel. Synet mitt ble tåkete, og jeg så masse hvite "skyer" som forstyrret slik at jeg nesten ikke så noen ting. Det føltes liksom ikke ut som jeg var tilstede der jeg var, ble helt forvirra. Dette varte i noen få minutter, så gikk det bort. Så skjedde deg igjen etter en halvtimes tid.

Hadde også hodepine, noe som jeg har enda. Kjenner hodepinen helt øverst i pannen tror jeg, og på en måte med neseryggen. (Vanskelig å forklare hvordan det føles, kan også kjennes ut som det er litt i bakhodet) Er også litt kvalm, men ikke sånn veldig.

Lurer på hva dette er for noe? Hodepine og kvalme er ikke noe som er så uvant for meg, har det av og til (et par ganger i måneden kanskje) men dette tåkete blikket syntes jeg var veldig ekkelt.

Jeg er ei jente på 20 år forresten.

Noen som vet hva dette kan komme av, eller som har oppelvd det selv?

Anonymous poster hash: 404c4...d87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Migrene med aura.

Mange opplever migreneanfall i løpet av livet, hvis du er i 20-årene og aldri har hatt det før vil du mest sannsynlig ikke begynne å få regelmessig migrene, men det er jo uheldigvis en mulighet. Skjer det igjen bør du ta deg en tur til legen sånn at det kan ordnes med medisiner, vanlig smertestillende tar ikke migrenen dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...