AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hei, fått en kul på venusberget(hvis det er det det kalles), altså der man barberer seg på underlivet. Ser ut som en blemme, men taket rundt med fingrene kjennes det som en hard kul!! =/ Hatt den i en månedstid nå, og enda ikke blitt borte Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva kan være? Begynner å bli bekymret, så skal ta kontakt med fastlegen til neste uke =) Håper noen kan svare på det =/Anonymous poster hash: d6625...b14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Etter all sannsynlighet en betent hårsekk / Kviseliknende sak. Anonymous poster hash: 67331...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Etter all sannsynlighet en betent hårsekk / Kviseliknende sak. Anonymous poster hash: 67331...9fd Enig. og går den ikke bort så kan du jo dra til legen i tilfelle det er noe annet, trenger uansett ikke være noe farlig Anonymous poster hash: 1aaee...047
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå