Gå til innhold

Kul på venusberget


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

fått en kul på venusberget(hvis det er det det kalles), altså der man barberer seg på underlivet.

Ser ut som en blemme, men taket rundt med fingrene kjennes det som en hard kul!! =/

Hatt den i en månedstid nå, og enda ikke blitt borte :(

Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva kan være?

Begynner å bli bekymret, så skal ta kontakt med fastlegen til neste uke =)

Håper noen kan svare på det =/

Anonymous poster hash: d6625...b14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter all sannsynlighet en betent hårsekk / Kviseliknende sak.



Anonymous poster hash: 67331...9fd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter all sannsynlighet en betent hårsekk / Kviseliknende sak.

Anonymous poster hash: 67331...9fd

Enig. og går den ikke bort så kan du jo dra til legen i tilfelle det er noe annet, trenger uansett ikke være noe farlig

Anonymous poster hash: 1aaee...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...