Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Er det noen som vet hvilken profil tcmn har? Jeg finner bare ut hvor mye silikon hun har, men ingenting om det er lav profil eller høy profil. http://tcmn.blogg.no/1371401370_gran_canaria.html#comment Jeg kjønner ikke forskjell på lavprofil og høyprofil. At høyprofil stikker mer ut mens lavprofil er flat? Hvordan ser man det på puppene? Får man flate store pupper om man tar lavprofil silikon, da? Men det jeg trenger å vite er hva tcmn har, for jeg synes hennes pupper ble veldig fine, og vi hadde ganske likt utgangspunk.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Om hun har runde proteser har har hun kanskje noe midt i mellom vil jeg tro. Jeg har anatomiske(dråpeformet) og de er høyprofil. Jeg tror at hvis man tar runde er de størst nederst og ikke like store oppe, men flate er dem nok ikke Anonymous poster hash: d297d...f1b
Cathrine88 Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Hun har runde, moderat profil. Og jeg er enig med Silfen.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Det der var iallfall gørrstygt. Første gangen jeg er enig med deg her inne Anonymous poster hash: 5eea2...931 3
theamjii Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Er vel i grunn penest når man er naturlig synes jeg da.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes hun har pene pupper. Mine er bare flate. Æsj. Anonymous poster hash: 72c8c...7f0
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Det der var iallfall gørrstygt. Du kan få sagt det, Silfen . Jeg er enig med deg, jeg synes slik overfylling er vulgært. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Første gangen jeg er enig med deg her inne Anonymous poster hash: 5eea2...931 +1, hahaha. Anonymous poster hash: ad049...37f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Nei nei nei..ikke få deg sånne Altfor store og runde til en så tynn kropp. Ser veldig harde og unaturlige ut. Det er i alle fall ikke dråpeformet eller lavprofil. Synes silikon kan være pent om størrelsen passer til kroppen, og de ser litt mer naturlige ut. Skulle jeg tatt silikon hadde jeg i alle fall tatt dråpeformet. Men du får diskutere i samråd med kirurg hva som vil gi akkurat deg best resultat. Anonymous poster hash: d62fb...b6a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Om hun har runde proteser har har hun kanskje noe midt i mellom vil jeg tro. Jeg har anatomiske(dråpeformet) og de er høyprofil. Jeg tror at hvis man tar runde er de størst nederst og ikke like store oppe, men flate er dem nok ikke Anonymous poster hash: d297d...f1b Nei, det er de anatomiske som har den formen. Anonymous poster hash: ac6a0...7e6
miramis Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Det der var iallfall gørrstygt. Puppene er fine, men litt feil størrelse i forhold til hennes kropp.
Silfen Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 De er ikke fine på en flekk. Monstrøse er et mer passende ord.
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Er jo pene pupper synes jeg, men det jeg alltid må le meg ihjel er av de bloggerne som mener de nye silikonpuppene ser "veldig naturlig" ut. De ser overhodet ikke naturlig og, og det er også alt for store i forhold til hennes kropp, synes jeg. Men det er ikke stygge pupper. Ville heller hatt de en mine egne. Men når hun er så liten så burde hun kansje tenkt litt over det..
Britt Banditt Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Aner ikke noe om silikonpupper, men jeg må si at den tatoveringen er av de styggeste og mest harry jeg har sett.. 2
Fim Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Du kan jo spørre henne, hun gir sikkert flere detaljer om du spør. (Men jeg så typen og produsenten var nevnt i en av postene hennes, så det kan tenkes at du finner ut alt du vil ved å se nærmere på dét.) At det ser bortimot grotesk ut, er en annen sak. Synes det er trist, jeg, hun hadde da nydelige pupper fra før, som passet godt til en nett ungpikekropp. Synes strengt tatt aldersgrensen for silikon - ihvertfall for alt annet enn helt ekstreme tilfeller - burde vært adskillig høyere enn 18. 18-åringer er ikke ferdigutviklet, hverken i hodet eller kroppen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Det står jo i bloggen hennes da, før og etter bloggen ang silikon. aldri har hørt om bloggen eller dana før nå, men tok allikevel ikke veldig lang tid å finne. Dette står det: : Jeg har runde silikonimplantat. Merket er Eurosilicon, de er 325cc og er lagt i moderat profil.Anonymous poster hash: 966da...d10
Hulderen Skrevet 1. september 2014 #18 Skrevet 1. september 2014 Du kan jo spørre henne, hun gir sikkert flere detaljer om du spør. (Men jeg så typen og produsenten var nevnt i en av postene hennes, så det kan tenkes at du finner ut alt du vil ved å se nærmere på dét.) At det ser bortimot grotesk ut, er en annen sak. Synes det er trist, jeg, hun hadde da nydelige pupper fra før, som passet godt til en nett ungpikekropp. Synes strengt tatt aldersgrensen for silikon - ihvertfall for alt annet enn helt ekstreme tilfeller - burde vært adskillig høyere enn 18. 18-åringer er ikke ferdigutviklet, hverken i hodet eller kroppen. Enig, jenta hadde nydelige pupper før. Et lite søk, og jeg fant før-og etterbilder. Trist å se noen ødelegge seg sånn http://tcmn.blogg.no/silikon__min_opplevelse.html 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #19 Skrevet 1. september 2014 Hennes utgangspunkt var bryster som var ganske runde og tettsittende allerede. Hun burde ha valgt dråpeformet i stedet. Man kan se på etterbildene at det er for mye volum oppe og de er for runde. Det er nok valg av implantat som er mer problemet her, mer enn profil. Jeg er for silikon for de som vil ha det, men synes ikke dette var et bra resultat. Nå er riktig bildene Hulderen linket til tatt like etter operasjon så ikke helt representativt, men selv som nye var de litt for store og runde. Anonymous poster hash: 8401c...f00
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #20 Skrevet 1. september 2014 Synes hun har fine pupper, jeg. Både før og etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå