Gå til innhold

Spruter ikke like langt lenger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex så spruter jeg ikke like langt lenger.

Jeg har blitt 32 år, men når jeg var 20 år kunne jeg sprute mye lengre. Er det noe galt med med meg. Før kunne jeg sikte å sprute dama i ansiktet, men nå er det ikke like mye krutt i pungen. Nå går det bare noen centimeter.

Er dette vanlig eller er det noe galt med meg?

Anonymous poster hash: 49955...57a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man forandrer seg når man blir eldre, sånn er det nå bare. Null stress. Men kan jo nevne at samboeren min kan manipulere(innen rimelighetens grenser) lengden på skytset etter hvor og hvor hardt han klemmer. Men det må du jo nesten kjenne på selv:P Noen sier også at man skyter lengre om det går en stund mellom hver gang man ejakulerer.

Anonymous poster hash: beb1c...582
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å skyte så langt uansett...

Anonymous poster hash: 3bb51...033
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Du er i ferd med å bli gammel. Beklager.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hahaha jøss. Trodde ikke det var så mye om å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex så spruter jeg ikke like langt lenger.

Jeg har blitt 32 år, men når jeg var 20 år kunne jeg sprute mye lengre. Er det noe galt med med meg. Før kunne jeg sikte å sprute dama i ansiktet, men nå er det ikke like mye krutt i pungen. Nå går det bare noen centimeter.

Er dette vanlig eller er det noe galt med meg?

Anonymous poster hash: 49955...57a

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 71f57...56a

AnonymBruker
Skrevet

Siden du åpenbart ikke har blitt modnere enn da du var 20 er dette naturens måte å fortelle deg at det er på tide å vokse opp.

Anonymous poster hash: 33646...3f5
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sprute mye og langt er en del av nytelsen folkens. Dette er ikke umodne spørsmål. Hør her - du må være i god form. Du må drikke masse vann. Du kan trene opp disse pc-musklene. Og rett næring er viktig. Sprut på!

Anonymous poster hash: 734ee...2e3
AnonymBruker
Skrevet

Sprute mye og langt er en del av nytelsen folkens. Dette er ikke umodne spørsmål. Hør her - du må være i god form. Du må drikke masse vann. Du kan trene opp disse pc-musklene. Og rett næring er viktig. Sprut på!

Når man er 32 burde man vite forskjellen på nytelse og show.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel sikkert at "helikopteret" er en del av nytelsen også da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier du at det ikke er nytelse å skyte sæd på ei dame??

Anonymous poster hash: 5dfa4...ab1

Gjest BettyBoop
Skrevet

Sier du at det ikke er nytelse å skyte sæd på ei dame??

Anonymous poster hash: 5dfa4...ab1

tviler på at dama nyter det noe særlig om han skyter henne midt i trynet liksom. hva om han treffer henne rett i øyet? :P

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Du mener vel sikkert at "helikopteret" er en del av nytelsen også da?

hehe de er nå søte når de leker helikopter da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tviler på at dama nyter det noe særlig om han skyter henne midt i trynet liksom. hva om han treffer henne rett i øyet? :P

Øyeeple med sædsaus og påfølgende blindhet - blir ikke mer sexy enn det, gutter, så sørg for å holde spruten i form!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hehe de er nå søte når de leker helikopter da

Ja, de er søte når de er 17 og leker helikopter og spruter langt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke umoden bare fordi han tenner på å sprute langt. Mer umodent å gjøre natt av andre seksuelle preferanser og problemer. Voks opp.

Anonymous poster hash: 7c545...964

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke umoden bare fordi han tenner på å sprute langt. Mer umodent å gjøre narr av andre seksuelle preferanser og problemer. Voks opp.

AnonymBruker
Skrevet

Noen konkrete tips? Jeg var også en gang "kongen av spruting", delvis pga en operasjon (pga sykkelskade) som utvidet urinrøret slik at kølla ble som en "høytrykkspyler på stereoider" da satsen kom, men dette var tilbake på tidlig 2000-tallet. Det hender jeg kan sprute et par meter fortsatt, men ikke like ofte.

Alt som kan hjelpe meg i å "gjenvinne tronen" igjen tas imot med stor takknemlighet ;)

Anonymous poster hash: c0db2...fa3

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ikke søtt at de spruter samtidig som de leker helikopter da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...