Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange har anklaget for at soser bare lever på pappa sine penger. Jeg synes selv at de fleste som er sosser ikke gjør det, men at de jobber hardt for å få det de vil ha!

Hva synes du om sosser 2013?

Anonymous poster hash: d244e...f57
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt med sosser 2013? Mitt inntrykk er at de både jobber og får penger.

Anonymous poster hash: 6754b...6ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja når man får en splitter ny Audi når man blir 18 så er det jo ganske åpenbart at det ikke er dine egne penger som er gått til gliset.

Og når man bor i en "selveid" leilighet når man studerer i tidelig 20 årene så er vel også det ganske åpenbart at ikke er anskaffet med egne penger.

Man kan "få penger fra pappa" selv om man kjøper snusen sin og noen klær for egne penger skjønner du.

Anonymous poster hash: 3e5e4...8bd
  • Liker 1
Gjest Superwoman!
Skrevet

Mange sosser jobber. Det er bare det at de prioriterer pengene annerledes enn "normale" folk. De liker å bruke pengene på merkeklær, champagne og sossebiler :)

Gjest Summers
Skrevet

De fleste sosser er vel i alderen hvor de bor hos foreldrene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg så er en soss, en som er i alderen 18-25år og som fortsatt lever på sine rike foreldre og tror at det gir dem status.

Folk som har greit med penger og kjører dyr bil, bor i fin leilighet eller kjøper dyre merkeklær for sine egen opptjente penger er ikke sosser. For jeg kjenner flere slike. De er bare ambisiøse forretningsfolk som er bevisste på hvordan de fremstår i arbeidslivet.

Soss er mer en holdning. Ikke en klesstil/livsstil. Jeg liker ikke sosser. Men har respekt for folk som har jobbet hardt for det de har.

Anonymous poster hash: 2b3f3...437
  • Liker 3
Gjest Carla
Skrevet

Soss er mer en holdning. Ikke en klesstil/livsstil. Jeg liker ikke sosser. Men har respekt for folk som har jobbet hardt for det de har.

Anonymous poster hash: 2b3f3...437

Enig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

For meg så er sosser de som ser ned på andre, skryter ivrig av det de har og virkelig gnir det inn f eks: "Jeg har en tv som er 50 tommer, mens du kun har 45 tommer...." Og står med nesa opp i sky. Det virker som om at de får alt servert på et sølvfat i tillegg. Man trenger ikke en splitter ny bil til 18-års dagen sin i million-klassen... Det finnes andre viktigere ting å bruke penger på.

Man kan ha penger på konto/få av mamma og pappa og likevel oppføre seg som et skikkelig menneske. Så for meg så går alt på oppførselen til den personen. Men man trenger ikke å ha mye penger for å være en soss heller....

Sosser får ikke mye respekt av meg. Jeg kan ikke fordra sosser og håper jeg ikke må forholde meg til en igjen i mitt liv...

Endret av Kittykat
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...