Luppa Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Noen som har gått på BI (gjerne i Bergen) og vet om de har høstferie der?
Gjest bustyvel Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Mange steder har "forelesningsfri" rundt høstferien, men som student har du vel såpass med ledige uker likevel at tapt høstferie neppe er krise.
Luppa Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2013 Jeg spør fordi kjæresten min skal begynne og vi ikke finner noe info om høstferie. På universitetet har man som regel en uke forelesningsfri om høsten, men slik jeg har forstått det er undervisningen noe mer intensiv på BI. Noen som vet?
goldenchanel Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Vi hadde noe undervisningsfri over 2 uker på høsten, vi hadde "fri" fra to fag ene uken og 2 andre fag uken etter. Dette var på BI Bergen
Luppa Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2013 Vi hadde noe undervisningsfri over 2 uker på høsten, vi hadde "fri" fra to fag ene uken og 2 andre fag uken etter. Dette var på BI Bergen Takk for svar! Da kan vi mase litt mer på dem for å finne ut når disse ukene evt er, og satse på en feietur!
goldenchanel Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Vet du hvilket studie han har og hva fag kan skal ha? https://studweb.bi.no/ban8p/bysschd.P_DispBuildingSchedule_no?p_camp_code=B da kan du gå inn der og bla det frem til datoer, så ser du når de ulikefagene er, litt tidkrevende men
Luppa Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2013 Vet du hvilket studie han har og hva fag kan skal ha? https://studweb.bi.no/ban8p/bysschd.P_DispBuildingSchedule_no?p_camp_code=B da kan du gå inn der og bla det frem til datoer, så ser du når de ulikefagene er, litt tidkrevende men Han skal gå eiendomsmegling, og han vet sikkert selv hvilke fag han skal ta så da kan han finne utav det:) Takk for linken!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Mange steder har "forelesningsfri" rundt høstferien, men som student har du vel såpass med ledige uker likevel at tapt høstferie neppe er krise. Nja, det gjelder vel ikke alle studier. På mitt studie er det hardt kjør gjennom hele semesteret. Innleveringer, prøver, prosjektarbeid og lab de første årene, og jeg har ikke ledige uker i semesteret. Og jeg har forøvrig ikke høstferie og vinterferie heller. Anonymous poster hash: 8899e...e76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå