AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er en jente på 20, som akkurat har fått munnherpes. Har ikke vært til legen, men jeg har søkt rundt på nettet, og hørt med familien min. Vet noen om jeg bør ta en tur til legen? Og hvor lang tid det tar før det er borte..? Anonymous poster hash: 521a8...d94
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Det er sånt som for de fleste kommer og går - har du først fått det, blir du ikke kvitt det igjen, viruset blir sittende i nervene, men det kan etterhvert ta lenger og lenger tid mellom hvert utbrudd. Et utbrudd varer ofte en uke. Det kan behandles med antivirus salve, plaster eller tabletter. For tabletter må du til legen, men han vil nok at du skal ha prøvd de andre alternativene først.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Takk for svar! Da får jeg reise til apoteket i morgen. Glad jeg fikk det nå og ikke seinere, da det er festival om en uke! Anonymous poster hash: 521a8...d94
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 God bedring, og så god fornøyelse! Plasteret heter Compeed munnsårplaster, og salven kremen Zovirax, du får 2 grams tube uten resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå