AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 siden syvende klasse har jeg hatt noe oransj og brunt på venstre øye, og halve øye eple er tykkt og brun. har også små brune prikker på øynene. og det har blitt værre for årane, noen ganger fosvinner det litt å blir "normalt" men forsatt litt oransjt, har vært hos øye lege en gang å han sa om jeg bare begynte med "lese" briller ville det forsvinne, prøvde det en stund men har enda ikke godt vekk. jeg verker mye bak det øye og i hode, ser mer klarere på høyre øye. og av å til blir alt skurrete akkurat som det ligger ett tynt lag med gug på øye som gjør at jeg ser litt tokete/uklart. på noen bilder blir det ene øye helt blått ( venstre øye ) det andre er grønt som det skal, det er litt skummelt syntes jeg, på nettene når jeg skal sove ser jeg masse ting i rommet bevege seg, skygger eller noe, og "stjerner" , gjør vondt og bevge det og det gjør vondt når jeg våkner.. er det normalt? av og til gjør øye vondere enn andre dager, det klør og irriterer.. hehe også for jeg på en måte ett støt oppi høye side av hode på en måte som en rykkning å det er litt ekkelt når det kommer, tenker jo det værste av det værste.. jeg er 18 år nå og har det forbanna dritte på øye enda.. jeg var hos min fast lege i dag, var litt irritert på han, han har sett på øye mitt før med sine egne øyne å sier det er normalt, han forteller meg ikke hva det kan være heller å det irriterer meg, han viste meg et tegnet bilde av ett eks på mitt øye å sa mange har dette, jeg er ikke trygg på han å klarer ikke stole på det han sier. foreldre sier dette er helt normalt, men jeg klarer ikke tro på dette, jeg er litt beskymret... Anonymous poster hash: 8025f...6ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå