AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Okei, nå er jeg drit lei! Jeg går på p-pillene diane, pga kviser. Første gangen jeg tok de, så fikk jeg mensen samme dag (det er to uker siden) og mensen slutter aldri?? Argh..Anonymous poster hash: 5df88...a58
Gjest Superwoman! Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Mellomblødninger? Jeg fikk også det på yasmin, og hadde det i 1 måned, så gikk det vekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå