Gå til innhold

Fittefiser i hytt og pine!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere tidligere partnere, men bare opplevd fittefis èn gang med hver av disse. Nå har jeg ny partner, og nå får jeg fittefiser ved hvert eneste samleie! :O Lange parader!

Vi bruker for det meste stillingen hvor jeg ligger på ryggen og han løfter opp rumpa og bena mine, da merker jeg at det kommer trykk/luft inn i vagina, så det gir jo litt mening. Noe som kan forhindre dette, annet enn å bytte stilling?

Men det kommer også fittefiser før han penetrerer meg, altså under foreplayet, når vi bare ligger og koser. Da aner jeg ikke hvorfor det kommer...

Han sier det ikke gjør noe, men jeg blir så flau, og da begynner jeg å le, og da mister han ereksjonen. Så det er et lite problem for oss :P

Anonymous poster hash: 68db1...98a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer luft inn hvis han støter skjevt. Skjønner ikke hvordan du klarer å få fittefis hvis du ikke har noe inni deg?

• Liker 1
Skrevet

Om partneren din ikke synes det gjør noe, så burde vel heller du prøve å la være å bli flau. Fittefiser er vel ganske så vanlig. Dumt om dere unngår favorittstillinga for å unngå helt ordinær sexlyd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg opplevde det med kun en mann... ikke var han mindre eller større enn de andre :P så jeg vet ikke hva som gjorde det ? følte det var flaut og trodde kanskje det var fordi jeg var for "STOR" men ikke opplevd det etterpå..

Skrevet

haha! uff. jeg får bare det når jeg løfter opp rumpa. kjenner jeg det planter jeg stumpen i madrassen!

Skrevet

Fittepromp er underholdene og billig moro. Ingenting å bry seg om.

Skrevet

Fittepromper er jo bare humoristiske og koselige da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...