Gå til innhold

Bloggere, få det ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så møkklei av å se utallige tråder om forskjellige bloggere, så jeg tenkte vi kanskje kunne samle jævelskapet i en tråd. Velkommen, gaus ut av dere hva dere syns om voldsdømte Kristian Andersen, ribbeina til Fotballfrue, kvisene til Sisteplass, puppene til Rannveig og ikke minst hvorfor dere syns det må være helvete på jord å hete Sienna Linnea. Keep it classy.



Anonymous poster hash: 85817...2fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan begynne; jeg syns Kristine Ullebø burde forbys å blogge pga. lav kroppsvekt,



Anonymous poster hash: 85817...2fb

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Ut fra tråden din og dine egne svar - er det du som lager de fleste trådene om disse bloggerene, og er sliten av å lete dem opp alle sammen fordi du starter dem som AB og derfor synes det er mer praktisk å samle all den saftige gossipen og baksnakket på ett sted?

Barer lurer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de siste innleggene har Rannveig virkelig fått ut raseri over bl.a TCMN. De er på ferie ilag..



Anonymous poster hash: 234c1...d54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan begynne; jeg syns Kristine Ullebø burde forbys å blogge pga. lav kroppsvekt,

Anonymous poster hash: 85817...2fb

Så tynne mennesker kan ikke blogge? Jesus.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som så hvordan de gamle modellene ser ut i dag? De ser ikke ut i måneskinn etter x-antall botoxinngrep. Bare tenk når disse bloggerene nærmer seg 40 årene, da vil de se ut som 80 åringer, ansiktet kollapser sammen. Ingen med ung og frisk hud skal ha botox. Botox kan gis til de som er i 40-50 årene. Bruker man det før så blir ansiktet helt forandret. Bare se på Madonna.



Anonymous poster hash: 68d0d...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare få ut at det er utrolig barnslig av Rannveig, som er en voksen person med barn, som sier og skriver så negative ting om Therese. Rannveig er den voksne av dem.. Synes hun kunne tatt de tingene opp på en ordentlig måte, eller ikke sagt noe som helst. Og så synes jeg det er barnslig av begge to å krangle sånn der... Og å dra på ferie sammen.. hvorfor, sier jeg bare.. Vet ikke hva dere synes om det? Er jo ganske unødvendige krangler, og å offtenliggjøre dem er jo ganske umodent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare få ut at det er utrolig barnslig av Rannveig, som er en voksen person med barn, som sier og skriver så negative ting om Therese. Rannveig er den voksne av dem.. Synes hun kunne tatt de tingene opp på en ordentlig måte, eller ikke sagt noe som helst. Og så synes jeg det er barnslig av begge to å krangle sånn der... Og å dra på ferie sammen.. hvorfor, sier jeg bare.. Vet ikke hva dere synes om det? Er jo ganske unødvendige krangler, og å offtenliggjøre dem er jo ganske umodent..

Har på følelsen at dette er planlagt i regi av TV3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnea Linnea. I say no more.

Også savner jeg bloggen til hun 17 år gamle tobarnsmoren fra Brumunddal. Det var fascinerende, det.



Anonymous poster hash: 43359...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnea Linnea. I say no more.

Også savner jeg bloggen til hun 17 år gamle tobarnsmoren fra Brumunddal. Det var fascinerende, det.

Anonymous poster hash: 43359...57c

Sienna Linnea, må vite. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sienna Linnea, må vite. *grøss*

Det er rett og slett ikke fysisk mulig å si. Det blir enten Sinnea Linnea eller Sienna Lienna.

Anonymous poster hash: 43359...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett ikke fysisk mulig å si. Det blir enten Sinnea Linnea eller Sienna Lienna.

Anonymous poster hash: 43359...57c

jeg vet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud for en lavmåls blogg den Therese Charlotte bloggen er da. Hvem sender 3 jenter inkl puppetrutmunn Rannveig ned til syden???? Joda, tv3 for å lage en serie der pupper, bikini og restylanetrutmunner er i vinden. Pupper fylt med silikon, skal dette da erstatte paradis hotel??? Mangler de tv-seere eller?? Er vel fo siklende 17 årige gutter de lager tv til nå????



Anonymous poster hash: 68d0d...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13

05.06.2011 - 13 KOMMENTARER
  1. Søndag 11 april 1993 kom jeg til verden
  2. Rosa er yndlingsfargen min og har vært det så lenge jeg kan huske
  3. Jeg er gravid, men røyker fordeom

Skrevet for ca 2 år siden og i dag:



Anonymous poster hash: adb72...445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser godt hvem som er rannveigs største forbilde: linni meister. Hun poserer likt henne og sminker seg likt. Sken er at linni ser bra ut, mens rannveig ser bare trash ut.



Anonymous poster hash: 68d0d...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Kristine Ullebø er utrolig moden for alderen.<br />Hyperintelligent. Samtidig flott, som hun også er naboens datter.<br /><br />Hadde jeg fått en søknad fra henne, og GOOGLET, hadde hun hatt jobben<br />uten at jeg har sjekket de andre søkerne.<br />Hun er bare dyktig i alt hun gjør. Og står på.<br />Drømmearbeidstaker. Flinkere enn deg selv. Da blir du dratt litt opp også.<br />Og det trengs vel av og til.<br />Søkere uten et bilde på nettet? Hva er det lags spøkelser? Har de noe å skjule?<br /><br />"Alt for tynn?". Hva gjør det? Er vel trivselvekten, når hun trimmer så mye?<br /><br />Se selv!<br />http://krisssy.blogg.no/

Anonymous poster hash: f6bb5...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...