Gå til innhold

Fingerpuling=sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par som har vært sammen en del år nå. I går koste vi oss lenge (i forhold til hva vi pleier) i senga. Jeg mener at det vi ikke gjorde var sex, selv om det er det nærmeste jeg har kommet å få orgasme på lenge. Han fingra/slikka/tok på klitoris i en tjue minutt omtrent i begge hull. Det var bare så deilig. Spørsmålet mitt er som følger: Han hadde ikke penisen sin inni meg. Regnes dette da som sex? (Jeg sugde ham en del også).

Anonymous poster hash: 52c86...1e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i mine øyne er alle aktiviteter der målet er seksuell nytelse/orgasme sex. Sex er et videre begrep enn samleie.

Men hvorfor i all dager er dere opptatt av om dette kan defineres som sex? Jeg skjønner at tenåringer som ikke har hatt samleie enda kan være opptatt av akkurat det, men et par som har vært sammen i årevis? :klo:

• Liker 6
Skrevet

Er en grunn til at det heter oralSEX.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i mine øyne er alle aktiviteter der målet er seksuell nytelse/orgasme sex. Sex er et videre begrep enn samleie.

Men hvorfor i all dager er dere opptatt av om dette kan defineres som sex? Jeg skjønner at tenåringer som ikke har hatt samleie enda kan være opptatt av akkurat det, men et par som har vært sammen i årevis? :klo:

Litt fordi vi nesten aldri har sex. I går ble liksom sexen vår løftet opp på et nytt nivå følte jeg. Og det etter 6 år som faste og "eklusive" sengepartnere. Så siden dette da telles som sex har vi plutselig hatt det to dager på rad! Og denne som jeg har omtalt her var meget god for min del. :humpe: Han må rett og slett bare bruke lang tid på meg for at jeg skal synes at sex er godt. Jeg har slitt sånn med å få orgasme, men nå var jeg ganske nær klimaks som sagt.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

det er jo sex...kanskje dere neste gang skal ta det et skritt videre.. enten å slikke/suge til dere kommer eller å ha sex/ penetrere når dere er så nærme... da er man ofte så kåt at man vil fullføre og ta det helt ut :P

• Liker 1
Gjest Nucleus
Skrevet

Jupp, det er sex.

Men hvorfor har du behov for å definere det?

• Liker 2
Skrevet

Alt som involverer kjønnsorgan er sex, mener jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt fordi vi nesten aldri har sex. I går ble liksom sexen vår løftet opp på et nytt nivå følte jeg. Og det etter 6 år som faste og "eklusive" sengepartnere. Så siden dette da telles som sex har vi plutselig hatt det to dager på rad! Og denne som jeg har omtalt her var meget god for min del. :humpe: Han må rett og slett bare bruke lang tid på meg for at jeg skal synes at sex er godt. Jeg har slitt sånn med å få orgasme, men nå var jeg ganske nær klimaks som sagt.

Da er det bare en ting som gjelder: Rop "fortsett, fortsett!" :)

Anonymous poster hash: d3471...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Det er sex ja.

Dersom det må være penis og vagina involvert samtidig/samleie, er det mange homser og lesber som aldri har hatt sex.

Anonymous poster hash: 29960...301
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...