Gå til innhold

Finnes der en vogn for meg...???


lovinda

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for tredje gang, og når dette lille nurket blir født er min mellomste snart to år....Finnes det en type vogn/tvillingvogn med delt rygg el. lignende der man kan ha "hard-bag" til baby på ene siden og regulerbar sportsrygg på andre ??? Ser for meg stressende turer...og ikke minst handleturer hvis ikke... :)

Har teutonia sin y2k nå og er veldig fornøyd med den...men begge må jo ha en plass og hvile små føtter i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du får det, men jeg vet ikke hvilket merke det er på vogna, det kan jo godt hende at du får det i alle merker.

Men jeg har sett familier som har det og jeg har sett det i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

Simo, Emmaljunga og Brio har alle tvillingvogner som man kan ha sportsvogn til eldste og bag (softbag) til yngste. Men de er ganske tunge, så ta det i betraktning.

OTH sine tvilling/søskenvogner kan du ha en hardbag og sportsvogn. Men disse er igjen veldig dyre - ca 8500 kr.

Vi har gått for en 3 hjuling vogn (16mnd mellom mine) - Urban Detour fra Mothercare. Og minstemann ligger i lammeskinnsposen (sportsvogn). Og det har vært null problem - suuuper fornøyd. Den er ekstremt enkel å trille pga svinghjulet foran, og den er stødig og god selv om man har en stor og en liten oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk de to første barna mine med 16 mnd i mellom. Vi kjøpte da en Brio- tvilling-kombivogn. Brukte kun den ene bagen og tok ut den andre slik at det ble sportsvogn på den ene siden og dypvogn på den andre. Dette fungerte kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd.....skal nok klare å finne noe nå !!!

PS !!! MORSTINE.....vi har termin samme dag....litt morsomt hva ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt ja... Mange som har termin den dagen. Jeg er aktiv på SnartMammas oktoberklubb og der er vi flere med samme termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...