Pinnedyr Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er usikker på om det var utoveråndingen eller innoveråndingen. Jeg snorker aldri, for jeg har filmet meg selv om nettene. Jeg puster ikke engang tungt. Hva kan da disse rare lydene ha vært?
Gjest Blomst83 Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Har du ingen lege du kan prate med?Ikke for å være frekk,men det begynner å bli en del tråder med spørsmål om både det ene og det andre nå.
Pinnedyr Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2013 Har du ingen lege du kan prate med?Ikke for å være frekk,men det begynner å bli en del tråder med spørsmål om både det ene og det andre nå. Jeg har ikke lege for hun er på mammaperm og da må jeg snakke med en fremmed lege. Jeg trudde kvinneguiden var en plass jeg kunne lure på slike ting, jeg. 1
Gjest Blomst83 Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Joa,men det er jo mye vi ikke kan svare på.Derfor man har leger.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Grynting er vanlig. Det kan være noe så enkelt som at det er varmt i rommet, du er litt småtørr i halsen, eller kanskje litt småtett i nesa. Men at du hfilmer deg selv i søvne, er ikke like vanlig. Hvorfor gjør du det? Anonymous poster hash: 76975...4f2 1
Pinnedyr Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2013 Grynting er vanlig.Det kan være noe så enkelt som at det er varmt i rommet, du er litt småtørr i halsen, eller kanskje litt småtett i nesa. Men at du hfilmer deg selv i søvne, er ikke like vanlig. Hvorfor gjør du det? Anonymous poster hash: 76975...4f2 For å se om jeg får små fokale epileptiske anfall.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 For å se om jeg får små fokale epileptiske anfall. Ok. Men jeg håper du er klar over at de fleste har rykninger i armer og bein i løpet av natten på grunn av drømmer, og at du ikke mistolker dette som eptileptiske anfall? Anonymous poster hash: 76975...4f2
Pinnedyr Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Ok. Men jeg håper du er klar over at de fleste har rykninger i armer og bein i løpet av natten på grunn av drømmer, og at du ikke mistolker dette som eptileptiske anfall? Anonymous poster hash: 76975...4f2 Ok. Jeg har ikke rykninger, men jeg gjør rare ting og kan sette meg opp i senga og sån uten å huske det, og det er så løye. Endret 18. juni 2013 av Pinnedyr
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Ok. Jeg har ikke rykninger, men jeg gjør rare ting og kan sette meg opp i senga og sån uten å huske det, og det er så løye. Det er slikt mannen min kan gjøre. Han kan sette seg opp i senga, med åpne øyne, føre en samtale med seg selv, eller andre som vil delta, før han plutselig legger seg ned igjen. Han husker heller ikke noe etterpå. Dette er også ganske vanlig hos enkelte. Anonymous poster hash: 76975...4f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå