AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hei! Jeg har en rar mage. Jeg unner meg noe godt en dag i uka eller sjeldnere, enten det er godteri, sjokolade, kake eller noe ferdigmat. Hver gang går det dårlig, og jeg får løs mage. Men, før, har jeg spist det oftere, og da går det bra. Kanskje pga tilvenning? Kan dette bety at jeg egentlig ikke tåler noe særlig usunt? Eller er det kroppens reaksjon? Hvis det er kroppens reaksjon, er magen min ømfintlig? Anonymous poster hash: a9624...68d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er også sånn. Tror ikke nødvendigvis det er allergi mot "usunn" mat, men det er jo ikke uvanlig å reagere slik å f.eks sukker. For min del så spiser jeg omtrent bare ren mat, aldri sukker, ferdigmat etc, og dermed tror jeg kroppen har vednt seg til det og reagerer når den får den slags mat du nevner. Anonymous poster hash: dbf5f...bcd
pantora Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Tenker det er fordi kroppen/magen ikke er vant til det. En som bare spiser usunt vil nok reagere ganske mye på et par skiver fullkornsbrød, men det betyr ikke at vedkommende er allergisk mot sunn mat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå