AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har en del heng etter overvekt, litt tomme pupper, men det er ikke en dealbreaker? Jeg poster dette fordi jeg oppriktig tenker at menn i realiteten ikke bryr seg så mye om de er glad i dama. Jeg må bare få det bekrefta etter alle silikon-innleggene her inne. All kudos til dem, men jeg nekter å legge meg under kniven. Føler det som et nederlag. Det er IKKE et angrep mot dere som har silikon, jeg ser absolutt ikke ned på dere. Anonymous poster hash: 3b50a...810
Gjest Anonym Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Hengepupper er digg. Hvorfor prøver du å beskytte deg mot krasse kommentarer fra silikon-pupp-damer når du poster som anonym? Det er ingen som kan spore deg opp og ta deg for det uansett.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Jeg hadde også hengepupper etter vekttap, men menn elsket dem selv om de hang. Nå har jeg redusert dem og fjernet overflødig hud, men kun pga min egen selvfølelse og fysiske plager med vondt i nakken og skuldre. Anonymous poster hash: 7cab4...47d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg hadde hengepupper før, og av ca 30 sexpartnere har jeg opplevd 2 som har blitt skuffa som jeg har merka.Resten har virka fornøyde med dem så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for (Ikke hengepupper lenger pga brystreduksjon m/løft for et par år siden) Anonymous poster hash: cec93...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå