AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hvordan reagerer man når kjæresten din har spiseforstyrrelser? Når han er farlig undervektig og ikke innser det selv? Anonymous poster hash: df275...bd3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Hvordan reagerer man når kjæresten din har spiseforstyrrelser? Når han er farlig undervektig og ikke innser det selv? Anonymous poster hash: df275...bd3 Tar kontakt med familie og eventuelt fastlege om han ikke vil høre på deg. Anonymous poster hash: d6ab7...7e0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Er han veldig undervektig kan han bli lagt inn enten han vil eller ei. Anonymous poster hash: d6ab7...7e0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Men jeg vil ikke at han skal hate meg. Anonymous poster hash: df275...bd3
Fandenivoldsk Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Vil du at han heller skal bli sykere og i verste fall kollapse og kanskje dø? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå