Gå til innhold

Dette tenner meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutter/menn som snakker nordnorsk tenner meg noe jævlig! Klarer nesten ikke konsentrere meg om noe annet dersom det er en nordlending i rommet. Herreguuud! Er det flere her som tenner på visse dialekter?

Anonymous poster hash: 2bd4f...68a
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg føler meg mye tryggere med finnmarkinger enn andre menn.

Anonymous poster hash: afff2...bf4
  • Liker 1
Skrevet

Er motsatt av deg, slike dialekter er utrolig turn off. Menn fra nord eller øst-norge = nei takk.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Det er det jeg sier. Vi har den mest sexy dialekten.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er svak for vestlandsdialekter, Bergen, Haugesund, Stavanger...

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er motsatt av deg, slike dialekter er utrolig turn off. Menn fra nord eller øst-norge = nei takk.

Dette tar jeg personlig, du kjenner meg ikke i det hele tatt men jeg tar dette som et personlig angrep på meg. :jolie:

:fnise:

• Liker 2
Gjest sweetsugar
Skrevet

Tenner på måten menn fra Australia snakker.. åh, noe så sexy! Får jeg ikke Alexander Skarsgård, skal jeg så jævlig flytte til Australia å finne meg en mann der :D

• Liker 3
Skrevet

Tenner på måten menn fra Australia snakker.. åh, noe så sexy! Får jeg ikke Alexander Skarsgård, skal jeg så jævlig flytte til Australia å finne meg en mann der :D

Avsporing, men vet du om Skarsgård-hunken vår fortsatt er sammen med Ellen Page? :ler:

Gjest sweetsugar
Skrevet

Avsporing, men vet du om Skarsgård-hunken vår fortsatt er sammen med Ellen Page? :ler:

Det håper jeg så inderlig ikke! :P

AnonymBruker
Skrevet

Kristiansand-dialekt. Oh mama! Den minst lekre mannen jeg har hatt sex med fikk meg mye pga dialekten sin. :P Ellers er det ganske ett fett, men mange vestlandsdialekter er helt enormt turnoff.

Anonymous poster hash: 35fe0...9db
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo mange forskjellige måter folk snakker på, på østlandet.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Kristiansand-dialekt.

Syns også australsk er ganske snasent. (heter det australsk?) :fnise:

Endret av Mortem
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnmarkinger, kom til meg!! :hjerter:

Anonymous poster hash: fcae0...e50
  • Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Yeah mite! Thirs a big cråcodile in the watah? (Australienere avslutter alle setninger med spørsmålstegn) Mike sjå not to swim in the current? Thats a big rip mite! Omtrent alt australienere sier..

Ble noen kåte nå?

AnonymBruker
Skrevet

Gutter/menn som snakker nordnorsk tenner meg noe jævlig! Klarer nesten ikke konsentrere meg om noe annet dersom det er en nordlending i rommet. Herreguuud! Er det flere her som tenner på visse dialekter?

Anonymous poster hash: 2bd4f...68a

Nordlendinger er barskest! :danse: Helt enig med deg!

Anonymous poster hash: f0559...3e4

• Liker 4
Skrevet

Tjæ. Menn "uten dialekt" (... fra østlandet, blir det vel? :sjenert:) faller jeg lettere for. Merker jeg. Også synes jeg dialekter på engelsk er ganske tiltrekkende, som f.eks australsk eller irsk eller.. engelsk med russisk aksent, eller noe slikt..

Skrevet

Det er jo mange forskjellige måter folk snakker på, på østlandet.

Og ingen av de måtene setter i gang noe nedendørs. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...