Gå til innhold

Intense menssmerter og løs mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sinnsykt vondt i magen. Kjennes ut som smertene når mensen kommer men det er over en uke til, tidvise krampaktig smerter i magen og løs mage. Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 09dcc...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si da du ikke forteller noe om hvor lenge du har hatt dette eller om du har noen andre plager. Kan det være noe du har spist? Har du opplevd lignende før? Hvor lenge har du hatt vondt/diare? osv. Jo mer du kan si om det jo lettere er det for folk å svare på det.

Skrevet (endret)

Det er veldig vanskelig å si da du ikke forteller noe om hvor lenge du har hatt dette eller om du har noen andre plager. Kan det være noe du har spist? Har du opplevd lignende før? Hvor lenge har du hatt vondt/diare? osv. Jo mer du kan si om det jo lettere er det for folk å svare på det.

Hatt vondt sånn her flere ganger før gjennom syklusen. De siste 5-6 mnd. Varer mellom 2-3 timer til 4-5 dager.

Neppe noe jeg har spist da jeg har spist vidt forskjellige ting hver gang. . Nå har det vart 2 timer.

Vet ikke hvorfor den første ble anonym, men jeg er ts

Endret av Askmeagain89
Skrevet

Det kan faktisk være noe du er allergisk for, eller mangel på vitaminer. Det er ikke lett å si, og mageproblemer er vel noe av det vanskeligste for legen å gi en diagnose på. Men er du mye plaget, ville jeg anbefalt å dra til legen. Det er jo ikke noe vits å gå rundt å ha vondt. Der kan du ta allergitester, vitaminprøver ++

Det kan også være PMS? Dette er så forskjellig fra person til person, og fra syklus til syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...