Gjest P Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har lenge slitt med uren hud, og ble ikke kvitt dette før jeg begynte på Diane. Jeg begynte på diane for 7-8 mnd siden og er veldig fornøyd med hvordan dette har virket på huden min. Men etter jeg begynte på dette har jeg merket store endringer med meg selv ellers. Jeg føler meg utmattet, jeg har verken energien eller lysten til å gjøre noe. Jeg har alltid vært en ganske aktiv person, men etter jeg begynte på Diane klarer jeg det ikke lenger. Først tenkte jeg bare at det var den vanlige "vinterdepresjonen". Men jeg føler meg utmattet og nedstemt konstant, uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør. Og fordi jeg ikke har energien til å være så aktiv lenger har jeg gått litt opp i vekt. Vektendringen er liten, men mitt syn på kroppen min har endret seg voldsomt. Jeg har alltid hatt litt komplekser for noen små ting, men når jeg ser meg selv i speilet nå får jeg lyst til å gråte, for jeg hater det jeg ser. Jeg lurer på om noen andre har hatt lignende erfaringer med Diane? Nå er første gang jeg er uten kviseproblemer på 7 år, og vil ikke slutte på Diane hvis det nedstemtheten min ikke har noe med medikamentet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg går også på diane på grunn av uren hud og prevansjon. Får jo fortsatt litt uren hud, men ikke i like store mengder. Jeg sliter også litt psykisk, men tror faktisk ikke det har noe med diane å gjøre. Har ikke gått opp eller ned i vekt. Jeg har ikke tenkt på bivirkninger med ppiller, men jeg vet de som klager på ppiller før de starter - gjerne får problemer. Tror ikke diane påvirker hvordan du tenker om deg selv, kanskje nå som du er kvitt problemer med kvisene finner du andre feil med deg selv - siden du er vant til å ha et problem. Anonymous poster hash: c6138...025
Siri L. Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Diane er et hormonpreparat, og disse hormonene påvirker absolutt tanker og følelser! Jeg brukte Diane i 2,5 måned for mange år siden pga digre kviser på ryggen. Det var selvsagt meningen jeg skulle bruke dem minimum 3 mnd. Jeg følte meg så oppblåst og utilpass på pillene, elendig humør, gikk opp noen kilo. Jeg våkna en morgen etter 2,5 måned og orka ikke lenger å føle meg slik. Det var kjipt å våkne. Jeg kasta pillene i søpla, og fikk etterhvert tilbake til mitt normale jeg. Kvisene roet seg ned etterhvert, et par år kanskje. Jeg brukte en eller annen apotek-kvisekrem på dem som lagde hvite flekker på klærne og luktet klor. Mye bedre enn kunstige hormoner som forrykker hele hormonbalansen.
miramis Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Diane og de tilsvarende pillene ødela hodet og kroppen min. Fint med mindre kviser, men ikke verdt selvmordstankene og vektøkningene pillene førte med seg. Har nå p-stav, storfornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå